مشكل تیم های پایه‌ پرسپولیس از باشگاه است نه مربی

مربی تیم‌ فوتبال نوجوانان پرسپولیس با بیان اینكه مشكل تیم‌های پایه از این باشگاه است، گفت: پرسپولیس تنها می‌خواهد در رده پایه تیم داشته باشد و هدف دیگری ندارد.

به گزارش نما ، رحیم یوسفی در گفتگو با مهر در رابطه با علت ناکامی تیم‌های پایه پرسپولیس گفت: هر سال این مشکلات وجود دارد. زیرا تنها ۱۰ روز قبل از آغاز مسابقات مسئولان باشگاه تازه یاد پایه‌ها می‌افتتند و به ما می‌گویند که تیم ببندیم. این در حالی است که سایر تیم‌ها از چندین ماه قبل خود را برای مسابقات آماده می‌کنند و بهترین بازیکنان را در اختیار می‌گیرند و ما مجبوریم از بازیکنان تستی تیم ببندیم.

وی در واکنش به اظهارات بهروز رهبری فرد که گفته بود مشکل از مربی است و در تیم‌های پایه باندبازی وجود دارد، خاطرنشان کرد: ابتدا این را بگویم که رهبری‌فرد تا الان کجای فوتبال بوده است و چه مدرکی دارد؟ در این فوتبال او پشت سر همه صحبت کرده است و به این صحبت‌ها عادت دارد. صحبت‌های او هیچ ارزشی ندارد. او اگر به من تهمت می‌زند، به خدا واگذارش می‌کنم.

مربی تیم نوجوانان پرسپولیس تصریح کرد: تیم بزرگسالان پرسپولیس با این همه ستاره و مربی الان کجای جدول لیگ برتر قرار دارد؟ وقتی به ما که مربی تیم‌های پایه هستیم، می‌گوند که فقط می‌خواهیم در رده تیم داشته باشیم و هیچ امکاناتی در اختیار ما نمی‌گذارند، چه کاری باید انجام دهیم؟ مشکل بزرگ خود باشگاه است نه مربی.

یوسفی در پایان در خصوص شکست شش بر دو امید‌های پرسپولیس از استقلال گفت: شکست با یک گل یا ۶ گل هیچ فرقی نمی‌کند. ما پرسپولیسی‌ هستیم و وقتی از استقلال می‌بازیم به شدت ناراحت می‌شویم. اما واقعا مربی با این شرایط تقصیر چندانی ندارد.

۱۳۹۴/۹/۲۳

اخبار مرتبط