بارندگی‌ها تمام می‌شود/ جو پایدار و آلودگی هوا در راه است

به گزارش نما - ایسنا نوشت: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به توقف تدریجی بارش در نیمه غربی کشور، از حاکمیت جو آرام در همه نقاط کشور به جزشمال شرق در روز آینده خبر داد.

احد وظیفه گفت: بر اساس داده‌ها والگوهای پیش‌یابی هواشناسی از بعدازظهر امروز بتدریج در نیمه غربی کشور بارش قطع و از ابرناکی کاسته می‌شود ولی در نواحی مرکزی، دامنه‌های شرقی البرز، شمال شرق، شرق، ارتفاعات جنوب شرق بارش برف و باران ادامه خواهد داشت، دراستان‌های ساحلی دریای خزر، بویژه در سواحل مرکزی وشرقی نیز بارش باران پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز در این مناطق نیز از ناپایداری کاسته می‌شود، افزود: روز چهارشنبه تنها شمال شرق کشور بارش پراکنده برف خواهد داشت و در سایر مناطق کشور جو پایدار و سرد حاکم خواهد شد. طی دو روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در برخی مناطق گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: امروز شرق دریای خزر و طی دو روز آینده خلیج فارس و دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود. همچنین بعدازظهر روز پنجشنبه در شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران در روز چهارشنبه 25 آذر، کمی ابری تا نیمه ابری، در پاره‌ای نقاط مه صبحگاهی با بیشینه و کمینه دمای 7 و صفر درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه 26 آذر، نیمه ابری، گاهی ابری، در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی با بیشینه و کمینه دمای 6 و 1 درجه سانتیگزاد خواهد بود.

۱۳۹۴/۹/۲۵

اخبار مرتبط