نامه «كیمیا» به دانش آموزان یك روستا +عكس

مژده لواسانی، مجری صدا و سیما با انتشار مطلبی از خوشحالی دانش‌آموزان روستایی نوشت كه پاسخ محبتشان را با دریافت نامه‌ای از جانب مهراوه شریفی‌نیا گرفتند.

به گزارش نما به نقل از مهر، لواسانی در توضیح این مطلب عنوان کرد که: ماجرا از این قرار است که معلم دبستانی در روستای «آیرقایه» در مرز ایران و ترکمنستان با ارسال پیامی برای این مجری تلویزیونی از اشتیاق دانش‌آموزانش برای تماشای سریال «کیمیا» و علاقه‎‌ی آنان به مهراوه شریفی‌نیا، بازیگر نقش کیمیا می‌گوید و از او می‌خواهد تا این پیام را به شریفی‌نیا برساند.

شریفی‌نیا نیز پس از شنیدن این ماجرا، نامه‌ای برای دانش‌آموزان این روستای مرزی می‌نویسد که متن آن به شرح زیر است:

«سلام به همه‌ی شما مهربونای روستای‌ «آیرقایه»

امیدوارم که اسم روستاتون رو درست نوشته باشم

من، مهراوه به داشتن طرفدارایی مثل شما از ته دلم افتخار ‌می‌کنم.

خیلی ممنون که «کیمیا» رو می‌بینید و دوستش دارید.

دم معلمتون آقای باقرزاده هم گرم که پیغام شما رو از طریق خانم لواسانی نازنین به من رسوند.

دوستتون دارم

کیمیای شما

چهارشنبه ۲۵/۹/۱۳۹۴، مهراوه شریفی‌نیا»

دانش‌آموزان روستا نیز پس از دریافت تصویر این نامه با فرستادن تصویری به همراه معلمشان این شادی را با دیگران به اشتراک گذاشتند.

لواسانی که واسطه‌ی شادی این بچه‌ها شده است، در انتها از شریفی‌نیا و باقرزاده، معلم مدرسه‌ی روستایی «آیرقایه» تشکر کرد و نوشت: « بچه های اون روستا کلی ذوق کردند و خوشحال شدند و بیشتر از اون‌ها من و مهراوه‌ی عزیزم خوشحال شدیم از خوشحالی بچه‌ها …

ممنون از دوست نازنینم مهراوه شریفی‌نیا که این روزها با کیمیایش میدرخشد مثل همیشه و ممنون از آقای باقرزاده که انقدر به فکر شاگردانش هست و خدا حفظ کنه همچین معلمان مهربان و متعهدی رو…»

1386427_637.jpg

۱۳۹۴/۹/۲۸

اخبار مرتبط