رئیس جمهوری كه جدا ازهمسرش زندگی می كند

عکس خبري -رئيس جمهوري که جدا ازهمسرش زندگي مي کند

بعد از آنكه همسر سابق اولاند، تلاش كرد كه شغل عاشق سابق اولاند را از بین ببرد، رئیس جمهور فرانسه و همسرش، از یكدیگر جدا زندگی می‌كنند.

به گزارش نما ، مجله فرانسوی GALA فاش ساخت که بانوی اول فرانسه، اکنون جدا از همسر خود زندگی می‌کند و جدایی خود را در تابستان امسال، اعلام خواهند کرد. این پیش بینی پس از آن رخ داد که "والریا برونی تیدسکی" همسر رئیس جمهور فرانسه، بخاطر ارسال پیامی بر روی توییتر در حمایت از اولیویه فالورنی رقیب ماری-سگولن رویال، در انتخابات پارلمان در ماه گذشته، ارسال کرد.

این پیام جنجالی در توئیتر، در ماه ژوئن و کمتر از یک ماه از انتخاب اولاند به عنوان رئیس جمهور فرانسه، بر روی توئیتر قرار داده شد که موجب سر و صدای زیادی در فرانسه شد. اکنون مجله GALA فاش ساخت که دوستان این زوج، معتقدند که آنها اکنون در حال پایان دادن به رابطه هفت ساله خود می‌باشند.

این مجله نوشت: «این روزها، روابط میان آنها، بسیار بد شده، به نحوی که صحبت از جدایی، مطرح شده است.»

این روزها، آنها به ندرت یکدیگر را می‌بینند و رئیس جمهور فرانسه، به فکر جدایی می‌باشد. احتمالا خبر این جدایی در تابستان و قبل از شروع کار دولت در پاییز اعلام خواهد شد.

توماس اولاند، بزرگ‌ترین پسر اولاند و خانم رویال، نیز این حرکت خانم والری تریروایلر را تقبیح کرده و تایید کردند که اولاند بعد از آن بخاطر تخریب چهره نرمال وی، نمی‌خواسته است وی را ببیند.

تریروایلر" که از او به عنوان بانوی اول جدید فرانسه یاد می شود پیمان زناشویی با "فرانسوا اولاند" نبسته است.

تریروایلر دو هفته بعد از قرار گرفتن این پیام، مجبور به عذرخواهی شد.

اولاند و خانم رویال، به مدت 28 سال با یکدیگر زندگی می‌کردند و در سال 2005، اولاند با انتخاب تریروایلر، رویال را ترک کرد.

آقای اولاند قبلا به طور رسمی، نسبت به اختلاف میان شریک سابق و فعلی خود، ابراز نارضایتی کرده بود

۱۳۹۱/۵/۴

اخبار مرتبط