بار موز تریاك از آب درآمد

فرمانده انتظامی استان یزد از كشف ۳۸۰ كیلو تریاك و حشیش در یزد خبر داد و گفت: در یكی از عملیات‌های پلیس، از داخل محموله كامیون كه بار موز بود، ۳۰۲ كیلو تریاك و ۱۱ كیلو حشیش به دست آمد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استان یزد، سردار ایرج کاکاوند اظهار داشت: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل خودروهای عبوری، یک‌دستگاه کامیون را که از کرمان عازم تهران بود، مورد بازرسی قرار دادند.

وی عنوان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از این کامیون، ۳۰۲ کیلو تریاک و ۱۱ کیلو حشیش را به صورت جاساز از داخل محموله کامیون که بار موز بود، کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

کاکاوند همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی پلیس مبارزه با موادمخدر استان در زمینه دستگیری عاملان تهیه و توزیع موادمخدر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تشکیل تیم‌های عملیاتی و با انجام کار اطلاعاتی، چندین نفر از عاملان اصلی تهیه و توزیع موادمخدر در شهر یزد را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به سه عملیات جداگانه توسط ماموران پلیس این استان بیان کرد: در این عملیات‌ها ۶۷ کیلو موادمخدر شامل ۴۶ کیلو تریاک و ۲۱ کیلو حشیش کشف شد و چهار نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند

۱۳۹۴/۱۰/۵

اخبار مرتبط