امنیت هواپیمایی ایران جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: امنیت هواپیمایی ایران جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد.

به گزارش نما به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در همایش سالروز استقرار یگان حفاظت هوایی سپاه در فرودگاه های کشور اظهار داشت: انقلاب اسلامی به واسطه هجمه‌های دشمنان فراز و نشیب‌های زیادی را در طول تاریخ گذرانده است و به همین دلیل توجه به امنیت کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه امنیت هواپیمایی و فرودگاه‌ها یکی از مهم‌ترین اولویت‌های عرصه امنیت است، خاطرنشان کرد: اخلال در امنیت هوایی کشور به امنیت بین‌المللی نیز آسیب وارد می‌کند و این برای نظام اسلامی زیبنده نیست.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هواپیما ربایی تاثیرات منفی زیادی بر کشور می‌گذارد، بیان کرد: نگرانی خانواده‌ها، خسارت مالی، استرس ملی، تبلیغات سوء دشمنان و کاهش امنیت هوایی در بین جامعه از جمله آسیب‌های هواپیما ربایی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: یکی از شعاع تخریبی که دشمنان در دستور کار خود داشتند و دارند اخلال در امنیت هواپیمایی ایران بود که به خوبی توسط تیم حفاظت پرواز سپاه کنترل شد.

صفایی بوشهری در ادامه بیان کرد: توطئه‌های سیاه دشمنان در این زمینه نیز به فرصت تبدیل شد و امروز ما در جهان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستیم.

۱۳۹۴/۱۰/۵

اخبار مرتبط