ماندگاری لاغری با لیپوماتیك

یكی از روش هایی كه می توانید به اندام ایده آل برسید انجام روش لاغری با لیپوماتیك است . لیپوماتیك به شما كمك می كند تا بافت چربی های قدیمی از زیر پوست شما بیرون كشیده شود و اندام شما تراشیده و زیبا شود .

به گزارش نما برای اینکه بتوانید یک اندام ایده آل داشته باشید می توانید روش های مختلفی را در پیش بگیرید اما با گذشت زمان و رها کردن رژیم و ورزش دوباره شاهد اضافه وزن خواهید بود.

اما لیپوماتیک به شما این اطمینان را می دهد که در صورت از بین بردن چربی ها بازگشت چاقی غیر ممکن خواهد بود مگر اینکه فرد موارد لازم را رعایت نکند و تغذیه و عادات غذایی غلطی را در پیش بگیرد.
لاغری با لیپوماتیک
لیپوماتیک یا لیپولیز

برای درک بهتر لیپوماتیک باید بگوییم که این جراحی زیبایی باعث می شود تا سلول های چربی زیر پوست شما از بین بروند و از بین رفتن چربی ها که در واقع برداشته می شوند به صورت دائمی خواهد بود، در صورتیکه فرد دچار چاقی شود و اضافه وزن بگیرد چاقی به صورت سابق نبوده و حتی در قسمت های دیگری که لیپوماتیک را انجام داده است انجام می شود.

در واقع اگر شما شکم و پهلوی خود را لیپوماتیک کنید شاهد خواهید بود که برای همیشه از داشتن یک شکم صاف و زیبا لذت می برید. داشتن یک اندام مناسب در گرو مراجعه ی شما به یک جراح متخصص است تا بتواند با شناخت دقیق بافت های بدن شما را زیبا و جوان کند ، زیباسازی شکم و پهلو ها و نیز تراشیدن پاها از جمله جراحی هایی است که با روش لیپوماتیک امکان پذیر است .

لیپوماتیک این کمک را به شما می کند تا بتوانید چربی های برداشته شده را در قسمت دیگری از بدنتان تزریق نمایید .

در نتیجه علاوه بر داشتن شکمی صاف صاحب یک باسن خوش فرم و سینه ی برجسته نیز خواهید شد.

ماندگاری لیپوماتیک یکی از دغدغه های افرادی است که می خواهند جراحی لیپوماتیک را انجام دهند .

علت چاقی افراد حجیم شدن سلول های چربی در زیر پوست است، در صورتیکه تعداد سلول های های چربی در بدن کاهش یابد در صورت حجیم شدن هم، چاقی به اندازه ی قبل دیده نخواهد شد. لیپوماتیک صحیح سلول های چربی را کاهش می دهد و باعث می شود تا از میزان و حجم آن ها کاشته شود، بنابراین به عنوان یک روش دائمی برای لاغری محسوب و شناخته می شود.

۱۳۹۴/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط