عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی:

توجه به منویات مقام معظم رهبری و مصوبه مجلس در اجرای برجام ضرورت دارد

عکس خبري -توجه به منويات مقام معظم رهبري و مصوبه مجلس در اجراي برجام ضرورت دارد

باتوجه به اجرائیات برجام امیدواریم كه تمام توافقات در چهارچوب فرمایشات، مطالب و نكاتی كه مقام معظم رهبری در طی نامه ای خطاب به آقای رئیس جمهور فرمودند، رعایت شده باشد.

فاطمه رهبر عضو کمیسیون اصل 90 در رابطه با روند اجراییات برجام و تاکید برضرورت توجه به منویات مقام معظم رهبری و مصوبات مجلس در این زمینه به خبرنگار نما گفت: باتوجه به اجرائیات برجام امیدواریم که تمام توافقات در چهارچوب فرمایشات، مطالب و نکاتی که مقام معظم رهبری در طی نامه ای خطاب به آقای رئیس جمهور فرمودند، رعایت شده باشد. همچنین ریل گذاری که مجلس شورای اسلامی طی مصوبات شورای عالی امنیت ملی انجام گرفت که برای رسیدن به اهداف مورد نظر بتواند این موارد را رعایت کنند .
وی با اشاره عداوت و شیطنت های مقامات آمریکایی در خصوص جمهوری اسلامی ایران افزود: نکته قابل توجه این است که ما نباید فراموش کنیم که آمریکا و استکبار جهانی با مدیریت صهیونیستها همیشه راه فراری را برای خود گذاشته اند. ما نباید به این مسئله خیلی خوشبینانه بنگریم، همان طور که نباید خیلی بدبینانه نگاه کرد. درست است که تلاشهایی از طرف تیم مذاکره کننده صورت گرفته اما باید این دقت نظر را داشته باشیم که راه فرار را برای آنها ببندیم.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: متاسفانه طرفین چه تیم مذاکره کننده ایرانی و چه آمریکایی ها در بیان اظهار نظرات خود علنی مطالبی را عنوان می کنند که در تناقض کامل است. طبیعتا این مراقبت و دقت را باید داشته باشیم ؛ که در این عرصه بین المللی بازی و دور نخوریم.
وی خاطر نشان کرد: ایران به تعهدات خود به طور کامل و به نحو احسن عمل کرده است و به گونه ای بوده که جای هیچ ایراد و بهانه ای از سوی طرف مذاکرات نبود. ولی اگر قرار باشد آنها با تحریم های جدید و یا موضوعات دیگر ما را به بازی بگیرند و به وعده های خود عمل نکنند، پذیرفته نیست و مسوولین باید با مقابله به مثل داشته باشند.

۱۳۹۴/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط