انصراف شمشیرباز ملی‌پوش از رویارویی با حریف اسرائیلی

عضو تیم ملی شمشیربازی ایران برای دومین بار از رقابت با حریف اسرائیلی انصراف داد.

به گزارش نما به نقل از مشرق،‌ محمد رهبری، عضو تیم ملی شمشیربازی اظهارکرد: در مسابقات جهانی شمشیربازی ایتالیا پس از آنکه به حریفی از رژیم صهیونیستی خوردم مبارزه نکردم و از رقابت با این حریف انصراف دادم.

وی با بیان اینکه انصراف از مسابقه با حریف اسرائیلی باعث شد سهمیه المپیک را از دست بدهم، افزود: از دست دادن سهمیه المپیک برایم ناراحت کننده است زیرا امتیازات بالایی در این مسابقات توزیع می شد اما مطمئنم برکات این تصمیم شامل حالم می شود.

قهرمان گیلانی شمشیربازی با بیان اینکه برای بار دوم است که طی سه ماهه اخیر در مقابل حریف اسرائیلی قرار نمی‌گیرد، تصریح کرد: پیش از این در مسابقات جهانی مجارستان نیز که برای کسب سهمیه المپیک به این رقابت‌ها اعزام شده بودم پس از 7 پیروزی به حریف اسرائیلی خوردم که باز هم از ادامه رقابت‌ها انصراف دادم.

رهبری که 10 سال سابقه عضویت در تیم ملی را دارد، توانسته 15 مدال قهرمانی آسیا و بین المللی را کسب کند، اوهم‌چنین چند مدال جهانی و مدال نقره بازی های آسیایی اینچئون در کره جنوبی که بعد از المپیک در بالاترین مقام قرار دارد را کسب کرده است.

این دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اوایل اسفند امسال به مسابقات جهانی شمشیربازی در لهستان اعزام می شود.

۱۳۹۴/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط