در تهران اتفاق افتاد؛

درگیری مرگبار دو برادر

اعضای خانواده‌ای از پسرخطاكارشان كه برادر معتادش را به قتل رسانده بود، اعلام گذشت كردند.

به گزارش نما به نقل از جوان، صبح ديروز مرد ميانسالي به همراه دختر جوانش به شعبه نهم دادسراي جنايي آمد و به قاضي ايلخاني بازپرس ويژه قتل گفت كه قصد دارد پسر جوانش را كه 26 دي ماه برادر معتادش را به قتل رسانده بود، ببخشد.

اين مرد پس از ارائه رضايتنامه كتبي به بازپرس گفت: مقتول پسر بزرگم بود و 34 سال داشت. او معتاد بود و هميشه من، دختر و پسرم را اذيت مي‌كرد. بين همسايه‌ها و بستگان براي ما آبروي نگذاشته بود و همه از دست او ناراضي بودند.

چندين بار او را به كمپ ترك اعتياد بردم تا ترك كند، اما فايده‌اي نداشت. مقتول هميشه با ما درگير بود و با چاقو مرا تهديد به مرگ مي‌كرد. روز حادثه پسر كوچكم پس از درگيري به صورت اتفاقي او را به قتل رساند و من الان آمده‌ام تا به عنوان ولي‌دم رضايت بدهم.

آغاز ماجرا

ساعت 14 و 35 دقيقه روز 26 دي ماه قاضي ايلخاني با تماس تلفني مأموران كلانترري 159 بي‌سيم از قتل مرد جواني در خانه‌اي حوالي خيابان 17 شهريور جنوبي با‌خبر شد. لحظاتي بعد بازپرس به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل به تحقيق پرداخت.



تيم جنايي در محل حادثه با جسد مرد 34 ساله‌اي روبه‌رو شدند كه بر اثر فشار بر عناصر حياتي گردن به قتل رسيده بود. بررسي‌ها نشان داد مقتول لحظاتي قبل با برادر 31 ساله‌اش به نام ارسلان درگيري مرگباري را رقم زده است كه در جريان آن ارسلان وي را به قتل رسانده است.




متهم كه در محل حادثه خودش را تسليم پليس كرده بود، گفت: برادرم چندين سال است كه به مواد مخدر شيشه معتاد است. او هميشه ما را اذيت مي‌كرد تا جايي كه دو سال قبل مادرم از دست او دق كرد. پس از اين آزار و اذيت‌هاي او ادامه داشت به طوري كه هميشه خواهر و پدرم را كتك مي‌زد. من از دست كارهاي او خسته شده بودم تا اينكه روز حادثه من و پدرم داخل مغازه‌مان بوديم كه مقتول وارد و با ما درگير شد.

او پس از اينكه پدرم را با چاقو تهديد به مرگ كرد، از مغازه خارج شد. ساعتي بعد من به خانه رفتم تا ناهار بخورم و به مغازه برگردم. وقتي به خانه رسيدم متوجه شدم او خواهرم را كتك زده است. در حالي كه با خواهرم در حال حرف زدن بودم، ناگهان مقتول به من حمله كرد و قوري آب جوشي را به سرم زد.

او با مشت و لگد مرا كتك زد كه من هم چند تا مشت به او زدم تا اينكه دو نفري از روي پله‌ها به پايين سقوط كرديم. آنقدر عصباني بودم كه پايين پله‌ها گلويش را چند دقيقه فشار دادم تا اينكه متوجه شدم، فوت كرده است. وي در پايان گفت: من قصد قتل برادرم را نداشتم و الان هم پشيمان هستم كه اين اتفاق ناگوار رخ داد.

متهم در ادامه براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي پايتخت قرار گرفت تا اينكه صبح ديروز پدر مقتول به دادسراي جنايي آمد و رضايتنامه كتبي خود را به قاضي ايلخاني ارائه داد. متهم به دستور بازپرس روانه زندان شد.

۱۳۹۴/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط