همكاری دوباره اچ‌تی‌سی و مایكروسافت برای عرضه گوشی هوشمندی مبتنی بر ویندوز 10

كمپانی اچ‌تی‌سی كه سابقه تولید گوشی‌های ویندوزی را با عرضه اسمارت‌فون وان ام 8 در سال 2014 در كارنامه دارد قصد دارد تا در آینده ای نزدیك گوشی‌ هوشمند جدیدی با سیستم عامل ویندوز 10 را روانه بازار كند و خود را به جمع كمپانی‌های سازنده این‌ اسمارت‌فون‌ها اضافه كند.

به گزارش نما این شرکت تایوانی که این روزها در سراشیبی افت درآمد به سر می برد و کاهش محسوسی را در فروش محصولات خود تجربه می کند، قصد دارد تا این بار با همکاری مایکروسافت، شانس خود را باری دیگر در بازار گوشی های هوشمند محک بزند.

بر اساس آگهی استخدام جدیدی که از سوی مایکروسافت منتشر شده است می توان فهمید که اچ‌تی‌سی قصد دارد تا همکاری خود با ردموندی‌ها را از سر بگیرد. در این آگهی آمده که مایکروسافت به دنبال جذب مدیری با تجربه در تایوان یعنی کشور کمپانی اچ‌تی‌سی است.

این ابر کمپانی نرم افزاری جهان در این خصوص عنوان کرده است که این فرد رهبری تمامی قسمت‌های فروش و همچنین توسعه رابطه تجاری با شرکت اچ‌تی‌سی را بر عهده خواهد داشت و می بایست گزارش‌های خود را به مدیر فروش مایکروسافت در شنزن چین گزارش دهد.

در این آگهی، مایکروساف شرکت اچ‌تی‌سی را به عنوان یکی از بهترین شرکای تجاری خود در زمینه تولید گوشی های هوشمند معرفی و اعلام کرد که شخصی که برای تصدی‌گری این شغل ثبت نام می کند می بایست بتواند پلتفرم ویندوز 10 به همراه تمامی سرویس‌های مایکروسافت را با دستگاه‌ها، خدمات و اپلیکیشن‌های شرکت اچ‌تی‌سی ترکیب کند و محصولی ایده آل را برای کاربران عرضه کند.

ناگفته نماند که بنا بر شایعاتی که در طی هفته های اخیر منتشر شده است، این شرکت قصد دارد تا علاوه بر این گوشی، قرارداد جدیدی را با شرکت گوگل به منظور تولید سری جدید گوشی‌های نکسوس به امضا رساند که البته در قبول این شایعه باید کمی سخت‌گیرانه تر رفتار کرد و منتظر خبرهای بعدی در روزهای آتی بود.

۱۳۹۴/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط