آیت الله محمود رجبی در گفتگو با نما:

دشمن هرجا نرمش ببیند طمع می كند/ لزوم اعلام برائت قاطع از استعمارگر پیر

عکس خبري -دشمن هرجا نرمش ببيند طمع مي کند/ لزوم اعلام برائت قاطع از استعمارگر پير

علت تخریب آیت الله مصباح ، روشنگری هایی است كه نسبت به حقایق و توطئه های فكری- فرهنگی دشمنان داشته و دارند. این موضوع در ایشان بسیار برجسته است و همه اذعان دارند كه ایشان شخصیتی هستند كه توانسته اند توطئه های فكری دشمنان را برملا كنند و پاسخ دندان شكنی به یاوه گویان استكبار جهانی بدهد و مردم ما را از توطئه ی فكری آنها مطلع كنند. و در مقابل توطئه ها واكسینه بكند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص تخریب سه تن از علمای انقلابی از سوی دشمنان گفت: چنین عالمانی اگر در مجلس خبرگان حضور داشته باشند، نمی گذارند اهداف و نقشه های دشمن اجرایی بشود. طبیعی است که دشمن خوشنود نباشد که این افراد وارد مجلس خبرگان بشوند.
آیت الله محمود رجبی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، در خصوص تبلیغات منفی دشمنان علیه آیت الله جنتی، آیت الله مصباح یزدی و آیت الله محمّد یزدی گفت: دو شخصیت از این سه شخصیت، از اعضای شورای نگهبان هستند که از زمان امام(ره) تعیین شده اند و امام فرمودند من با شناخت اینها را انتخاب کرده ام. درواقع شخصیت هایی هستند که مورد تأیید حضرت امام و بعد هم مورد تأیید مقام معظم رهبری هستند. این دو شخصیت با توجه به اینکه در جایگاه شورای نگهبان قرار دارند، همواره سد پولادینی در برابر نفوذ ایادی استکبار به سمت های گوناگون نظام بوده و هستند.
وی ادامه داد: این دو بزرگوار به دلیل اینکه دقیقاً مطابق قانون و موازین ذکر شده در قانون درخصوص احراز صلاحیت ها عمل می کنند و جلوی نفوذ دشمن را می گیرند، طبیعی است که دشمن در این شرایط خوشنود نباشد که این افراد وارد مجلس خبرگان بشوند. این مجلس هم نقش مهمّی در نظام ما ایفا می کند و وظیفه تعیین رهبری را برعهده دارد. چنین عالمانی اگر در مجلس خبرگان حضور داشته باشند، نمی گذارند اهداف و نقشه های دشمن اجرایی بشود.
قائم مقام مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم در خصوص آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت: ایشان هم شخصیتی هستند که از لحاظ فکر و اندیشه و پایبندی به ارزش ها مورد تأیید حضرت امام بوده اند و از قبل از انقلاب شاگرد ایشان بوده اند. علت تخریب ایشان، روشنگری هایی است که نسبت به حقایق و توطئه های فکری- فرهنگی دشمنان داشته و دارند. این موضوع در ایشان بسیار برجسته است و همه اذعان دارند که ایشان شخصیتی هستند که توانسته اند توطئه های فکری دشمنان را برملا کنند و پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان استکبار جهانی بدهد و مردم ما را از توطئه ی فکری آنها مطلع کنند. و در مقابل توطئه ها واکسینه بکند.
آیت الله رجبی اضافه کرد: دشمن می بیند که این شخصیت نیز جلوی نفوذ فکری- فرهنگی آنها را می گیرد؛ به همین جهت دوست ندارند این سه شخصیت در مجلس خبرگان که جایگاه حساسی است حضور داشته باشند. این نشان دهنده دشمنی دیرینه استعمار پیر انگلیس با ملت و نظام ما است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص حمایت دشمن از برخی از لیست ها گفت: امام عزیز فرمودند روزی که دشمنان از ما تعریف کنند ما باید عزا بگیریم. اگر کسانی در لیست هایی هستند که دشمن آن لیست ها را تأیید کرده است، آنها باید به صورت قاطع از استعمارگر پیر اعلام برائت کنند، وگرنه به این معنی است که دشمن در وجود این افراد و پشتیبانان آن لیست ها طمع کرده و امیدوار است که از طریق آنها بتواند تأثیری روی نظام ما بگذارد.
وی با بیان اینکه در بین افرادی که به صحنه انتخابات آمده اند، دشمن نسبت به برخی از آنها چشم طمع دارد، خاطرنشان کرد: دشمن آرزوی اینکه بتواند از طریق این افراد به نظام آسیب برساند را به گور خواهد برد، امّا آنها هرجا احساس نرمش کنند به طمع می افتند و سعی می کنند از آن طریق ضربه خودشان را بزنند.

۱۳۹۴/۱۲/۵

اخبار مرتبط