خط و نشان انقلابی برای دخالت انگلیسی

عکس خبري -خط و نشان انقلابي براي دخالت انگليسي

استقبال پرشور مردم قرچك و ورامین از آیت‌الله جنتی، علاوه بر اینكه خط و نشانی برای دخالت‌های انگلیس بود، دفاع تمام قدی از عمّار انقلاب نیز بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، عصر امروز آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و عضو مجلس خبرگان به دعوت مردم قرچک و ورامین در یادواره شهدای حرم این دو شهرستان حضور یافت.

ساعاتی قبل از شروع مراسم، مردم شهرستان قرچک برای استقبال از آیت‌الله جنتی در محل مراسم حاضر شده بودند.

در ابتدای این مراسم، مردم قرچک به عزاداری ایام فاطمیه پرداختند.

هم‌زمان با ورود آیت‌الله جنتی، مردم قرچک با شعار «صل علی محمد عمار رهبر آمد» به استقبال وی رفتند.

مجری برنامه اشاره‌ای به دخالت‌های دولت انگلیس در انتخابات ایران و تعیین تکلیف برای مردم ایران نسبت به اینکه به چه کسانی رأی دهیم و به چه کسانی رأی ندهیم داشت و مردم نیز شعار مرگ بر انگلیس سر دادند.

مردم قرچک با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون «به مظلومیت بهشتی، به سادگی رجایی» حمایت خود را از آیت‌الله جنتی اعلام کردند.

آیت‌الله جنتی پس از حضور در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم قرچک به گلزار شهدای مدافعان حرم شهرستان ورامین رفت و به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.

پس از استقبال مردم قرچک از آیت‌الله جنتی، این بار نوبت مردم ورامین رسیده بود که در استقبال از آیت‌الله جنتی سنگ تمام بگذارند.

حضور گسترده مردم ورامین در میدان امام حسین(ع) این شهرستان برای استقبال از آیت‌الله جنتی به قدری بود که مجری برنامه بارها از مردم خواست راه را برای حضور آیت‌الله جنتی در مراسم باز کنند.

همزمان با حضور آیت‌الله جنتی در میدان امام حسین(ع) شهرستان ورامین، مردم این شهرستان نیز با شعار «صل علی محمد یاور رهبر آمد»، «صل علی محمد عمار رهبر آمد» به استقبال وی رفتند.

مردم ورامین همچنین با شعار «مرگ بر انگلیس» نشان دادند این کشور نمی‌تواند برای مردم ایران تعیین‌تکلیف کند.

پس از آن بود که آیت‌الله جنتی با مشایعت چند کیلومتری مردم ورامین به مسجد جامع این شهر رفت.

پس از آن، آیت‌الله جنتی در یادواره 46 شهید مدافع حرم جنوب شرق استان تهران که در مسجد صاحب‌الزمان این شهر برگزار شد حضور یافت.

استقبال مردم قرچک و ورامین علاوه بر اینکه خط و نشانی برای دخالت‌های انگلیس بود، دفاع تمام قدی از عمار انقلاب نیز بود.

۱۳۹۴/۱۲/۵

اخبار مرتبط