اعلام نتایج انتخابات قم تا ساعت6صبح شنبه

دبیرستاد انتخابات استان قم با بیان اینكه شمارش آرا تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۸ اسفند ماه به اتمام می‌رسد گفت: نتیجه انتخابات استان قم به صورت یكجا اعلام خواهد شد و اعلام مقطعی شمارش آرا صورت نمی‌گیرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مرتضی بابایی امشب در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان با احتمال تمدید زمان انتخابات تا ساعت 22 اظهار داشت: با اتمام زمان انتخابات شمارش ارا در شعب آغاز می‌شود.

دبیرستاد انتخابات استان قم با بیان اینکه براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته شمارش آرا تا ساعت 6 صبح روز شنبه 8 اسفند ماه به اتمام برسد افزود: با تجمیع آمار شمارش شده شعب در هیئت اجرایی انتخابات استان به هیئت نظارت بر انتخابات ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین مراجعه مردم قم عصر امروز بوده است تصریح کرد: با تائید هیئت نظارت بر انتخابات با مهر تائید بر صحت و سلامت انتخابات نتیجه <از سوی هیئت نظارت به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

بابایی با تاکید براینکه تا زمانی که شعبه‌ها مراجعه کننده داشته باشند درب شعب بسته نمی‌شود خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در دوره گذشته 67 درصد بوده که پیش بینی می‌شود شاهد مشارکت بیشتر مردم در این دوره باشیم.

به گفته دبیرستاد انتخابات استان قم، نتیجه انتخابات استان قم به صورت یکجا اعلام خواهد شد و اعلام مقطعی شمارش آرا صورت نمی‌گیرد.

۱۳۹۴/۱۲/۷

اخبار مرتبط