فقط یك شوخی بود

كامیابی‌نیا قصد بی‌احترامی به مظلومی را نداشت

هافبك دفاعی پرسپولیس در گفتگوی اخیر خود قصد بی‌احترامی به هیچ فرد خاصی را نداشت بلكه جنس گفتگوی انجام شده از نوع مصاحبه‌های متفاوت و شاد بود كه در بخش‌هایی از آن نیز مطالبی به شوخی مطرح شد. موضوعی كه برای اهالی رسانه امری عادی و جا افتاده است.

به گزارش نما به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پاره‌ای حساسیت‌ها در ارتباط با صحبت‌های اخیر کمال کامیابی‌نیا در سامانه 3090 در حالی روی داده است که دست‌اندرکاران این سامانه در مصاحبه‌های خود با بازیکنان پرسپولیس و استقلال به دنبال سوژه‌های جدید رفته و تلاش می‌کنند مطالب شادی را هم بویژه با نزدیک بودن ایام نوروز در آن بگنجانند. برخی مطالب مطرح شده در این گفتگوها از سوی اعضای دو تیم بیشتر جنبه شاد و سرگرمی دارد و نباید از آن تلقی بدی کرد تا زمانی که از مرز ادب و احترام نمی‌گذرد. آنچه در گفتگوی کمال کامیابی نیا نیز قرار گرفت از این جنس بود. رسانه‌ها همواره برای ارائه مطالب جذاب‌تر به مخاطبان، در تلاش هستند. در این میان گفتگوهای متفاوت با سوژه‌های جدید در صحبت با افراد سرشناس جایگاه خاصی دارد.

مصاحبه‌های شاد هر سال در آستانه سال نو رونق خاصی پیدا می‌کند و از این جهت موضوعی جا افتاده و عادی برای اهالی رسانه و همچنین مخاطبان است. در این گفتگوها مطالب فراوان بسیاری وجود دارد که اگر قرار باشد خارج از این دایره جدی گرفته شود مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند اما هیچگاه اینگونه نمی‌شود چون مسائل در قالب همان شیرینی‌های خاص موجود در فرهنگ و ادبیات فارسی و روحیه شوخ و طنزپرداز ایرانی‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. بخشی از صحبت‌های کمال کامیابی‌نیا نیز در مصاحبه 3090 در همین قالب می‌گنجد و او قصد هیچگونه بی‌احترامی به سرمربی استقلال را نداشته است. چنانکه خود او در این ارتباط گفت: من قبل از اینها نیز با آقای مظلومی در مقاطع مختلف صحبت داشته‌ام و نه فقط به ایشان بلکه به هیچ یک از بزرگترهای خودم در فوتبال بی‌احترامی نمی‌کنم. آنچه در این مصاحبه هم مطرح شد جنبه بی‌احترامی نداشت.

۱۳۹۴/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط