سرمربی فولاد باید از ایران اخراج شود

كارشناس داوری فوتبال كشورمان گفت : سرمربی فولاد برای چندمین بار پیاپی به داوران كشورمان توهین كرده و می بایست وی را از كشور اخراج كنند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت : سرمربی فولاد برای چندمین بار پیاپی به داوران کشورمان توهین کرده و می بایست وی را از کشور اخراج کنند.

علی خسروی درباره فحاشی اسکوچیچ ، سرمربی فولاد خوزستان به داور مسابقه تیم شان مقابل تراکتورسازی تبریز گفت : به هیچ وجه نمی خواهم درباره قضاوت رضا کرمانشاهی قضاوت کنم زیرا وی داور با تجربه و خوبی است و آینده درخشانی را در پیش رو دارد اما توهین به داوران مساله جدایی است و باید کمیته انضباطی آن را جدی بگیرد.

وی درباره فحاشی اسکوچیچ بیان کرد : این برای نخستین بار نیست که سرمربی فولاد همچین فحاشی هایی را انجام می دهد ، وی یکبار نیز داوران کشورمان را " پلنگ صورتی " خواند و این صحبت ها سبب شد تا وجهه داوری کشورمان خدشه دار شود.

وی افزود : من به عنوان یک هموطن می خواهم تا اسکوچیچ را از ایران اخراج کنند زیرا وی تا به حال فحاشی های زیادی را به داوران کشورمان داشته و در اصل به مردم ایران توهین کرده است.

هر داوری ممکن اشتباه کند اما اگر قرار است با هر اشتباه داور ، وی مورد توهین و فحاشی ها رکیک قرار بگیرد ، این به هیچ وجه درست نیست و باید کمیته انضباطی فدراسیون و سنگین تر از گذشته وی را جریمه و حتی از ایران اخراج کنند.

خسروی در پایان اظهارکرد : اسکوجیج نتایج خوبی را در فولاد نیز کسب نکرده و امیدوارم مسئولان پیگیر فحاشی های یک خارجی به داوران ایرانی باشند زیرا وی قدرت همچنین کارهایی را در کشورش ندارد.

۱۳۹۴/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط