ادامه حملات جنگنده‌های سعودی به یمن

شهادت و زخمی شدن چندین یمنی در حمله جنگنده های سعودی به منازل و دارایی های آنها طی ۲۴ ساعت گذشته و ادامه حملات جنگنده های سعودی از مهمترین تحولات یمن است.

به گزارش نمابه نقل از سبا، در پی حمله جنگنده های سعودی به منازل و دارایی های یمنی ها طی ۲۴ ساعت گذشته شماری از شهروندان این کشور شهید و شماری دیگر زخمی شدند.

یک منبع امنیتی اظهار داشت که در حمله جنگنده های سعودی به روستای البحابح در استان تعز سه زن و یک کودک شهید و هفت نفر دیگر زخمی شدند. جنگنده های سعودی همچنین دو حمله را به جبل حبشی انجام دادند.

این منبع تصریح کرد که در پی انفجار یک بمب خوشه ای برجامانده از حملات متجاوزان در بخش غمر استان صعده دو شهروند یمنی زخمی شدند. در همین حال جنگنده های متجاوز خانه های شهروندان در منطقه بران در بخش نهم استان صنعاء را هدف قرار دادند. منطقه العره در همدان و منطقه الصمع در بخش ارحب نیز مورد حمله جنگنده های سعودی قرار گرفت.

جنگنده های متجاوز یازده حمله هوایی را به مناطق پراکنده در بخش صرواح استان مارب انجام دادند. دو حمله هوایی نیز به جبل عزان در منطقه العابسیه در بخش الحداء استان ذمار صورت گرفت. در حمله جنگنده های متجاوز به بخش المتون در الجوف نیز ۷ یمنی شهید شدند.

از سوی دیگر افراد مسلح تکفیری که گمان می رود وابسته به گروه القاعده باشند روز دوشنبه مجتمع قضایی شهر الحوطه در استان لحج را منفجر کردند. منابع اعلام کردند که انفجار این مجتمع قضایی با بسته های شدیدالانفجار انجام شده و به تخریب بخش های زیادی از ساختمان این مجتمع منجر گردید.

در همین حال پیشروی مزدوران متجاوز به منطقه «سدبا» در الجوف ناکام ماند. در پاکسازی وادی الحجل و منطقه نقزه در المصلوب نیز شماری از مزدوران کشته و شماری دیگر زخمی شدند. یک تانک متعلق به مزدوران متجاوز نیز در بخش کرش منهدم گردید.
منبع: مهر

۱۳۹۵/۱/۲

اخبار مرتبط