موشك بالستیك ایران را منهدم می‌كنم

«تد كروز» سناتور و نامزد انتخابات آمریكا در نشست لابی رژیم صهیونیستی گفت كه اگر او رئیس‌جمهور شود و ایران آزمایش‌های موشك بالستیك انجام دهد، دستور هدف قرار دادن این موشك‌ها را صادر می‌كند.

به گزارش نما، در ادامه اظهارات ضد ایرانی نامزدهای انتخابات 2016 آمریکا، سناتور آمریکایی می‌گوید اگر او رئیس‌جمهور شود، در صورت آزمایش‌های موشک بالستیک ایران، آمریکا این موشک‌ها را ساقط خواهد کرد.

سناتور آمریکایی که همواره ادعاهای به شدت ضد ایرانی مطرح کرده است،‌ این بار هم در حضور حامیان رژیم صهیونیستی مواضع جنگ طلبانه خود را تکرار کرد.

تد کروز در این سخنرانی با انتقاد از مواضع دونالد ترامپ در قبال برجام به شدت انتقاد کرد. او گفت ترامپ خواهان مذاکره برای یک توافق با ایران است اما من «در روز اول ریاست جمهوری‌ام،‌توافق هسته‌ای فاجعه‌بار را پاره می‌کنم».

کروز با بیان اقدامات ضد ایرانی خود در مجلس سنا و کنگره آمریکا، موضوع «حمید ابوطالبی» و معرفی او به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل اشاره کرد.

سناتور آمریکایی گفت که این او بوده که با طرح موضوع ابوطالبی و لزوم عدم اجازه ورود و کار کردن او به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل،‌ کنگره را به تحرک واداشت و در آخر طرح کنگره به امضای اوباما رسید.

وی در ادامه با تکرار ادعاهای بی اساس درباره «حمایت ایران از تروریسم» درباره برجام گفت:‌ «اگر من رئیس‌جمهور شوم،‌ در روز اول ما تحریم‌ها را برخواهیم گرداند. ایران با آزمایش‌های موشکی بالستیک این توافق را به استهزا گرفته است».

کروز همچنین تاکید کرد که ایران اخیرا موشک‌های بالستیکی را شلیک کرد که در آنها به فارسی و عبری نوشته بود «اسرائیل باید از نقشه محو شود».

قانونگذار آمریکایی افزود:‌ «اگر من رئیس‌جمهور شوم و ایران آزمایش‌های موشکی بکند، ما موشک را ساقط خواهیم کرد».

تد کروز در ادعای دیگری درباره برنامه هسته‌ای ایران و با فرض اینکه او رئیس‌جمهور خواهد شد، گفت :‌«ژانویه ۲۰۱۷ ما یک فرمانده کل قوا خواهیم داشت که تحت هیچ شرایطی اجازه دسترسی به سلاح‌های هسته‌ای (را به ایران) نخواهد داد. یا شما(ایران) برنامه هسته‌ای خود را از بین خواهید برد یا ما این کار را خواهیم کرد»
منبع: فارس

۱۳۹۵/۱/۳

اخبار مرتبط