سردار شریف: توان موشكی نباید با مسائل سیاسی گره بخورد

مسئول روابط عمومی كل سپاه با بیان اینكه دشمن همواره به دنبال ایجاد یك دوقطبی میان سپاه و دولت است، گفت: سیستم دفاعی و موشكی كشور یك مسئله ملی است و نباید با مسائل سیاسی داخلی گره بخورد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در حاشیه مراسم ختم والده سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه که عصر امروز در مسجد امام خمینی(ره) شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال ایجاد یک دوقطبی میان سپاه و دولت است و در دوره دوم دولت قبل نیز دشمن همین مسیر را دنبال می‌کرد و البته برخی بی‌تدبیری‌های دولت گذشته نیز شرایط را برای دشمن فراهم می‌کرد.

شریف افزود: شاید برخی مسئولین فعلی نیز همین کار را دنبال می‌‌کنند اما سپاه بدون توجه به نامهربانی‌ها به دنبال اقتدار، سربلندی و ‌آبادانی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد با دامن زدن به مسائل هسته‌ای و موشکی یک دوقطبی ایجاد کند اما باید بدانید که سیستم دفاعی و موشکی کشور یک مسئله ملی است و نباید با مسائل سیاسی داخلی گره بخورد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه افزود: همان طور که مسئولان وزارت خارجه نیز اذعان کردند توان موشکی ما ناقض برجام نیست بلکه پشتوانه‌ای است برای اقتدار و امنیت کشور.

۱۳۹۵/۱/۱۵

اخبار مرتبط