مظلومی:این تساوی به درد حریفان ما می خورد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تأكید كرد، هر دو تیم آبی‌پوش تهران و خوزستان شایسته كسب سه امتیاز در بازی امشب‌شان بوده‌اند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، پرویز مظلومی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی بود. دو تیم فوتبال بازی کردند و موقعیت‌های خوبی روی دروازه‌ها ایجاد شد. هر دو تیم شایسته کسب سه امتیاز بودند. ما برای کسب سه امتیاز به اهواز آمده بودیم و روی ضربه از راه دور گل خوردیم و کاری از دست‌مان بر نمی‌آمد.

وی خاطرنشان کرد: تیم حریف پس از گل فشار آورد. ما تلاش کردیم و حتی می‌توانستیم گل دوم را بزنیم. یکی از توپ‌های ما به تیر خورد و در دفاع هم کم‌اشتباه بودیم. جا دارد از هواداران‌مان تشکر کنیم که امروز تنهای‌مان نگذاشتند. از بازیکنانم نیز تشکر می‌کنم که واقعاً جنگیدند. تساوی به درد دو تیم نمی‌خورد و برای قهرمان‌شان شدن کافی نبود.

«استقلال خوزستان باانگیزه بود، اما ما هم بازی خوبی انجام دادیم» سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: تیم حریف پس از گل فشار آورد. ما تلاش کردیم و حتی می‌توانستیم گل دوم را بزنیم. یکی از توپ‌های ما هم به تیر دروازه خورد.

وی با بیان اینکه تیمش در دفاع هم کم اشتباه بوده است، گفت: جا دارد از هواداران‌مان تشکر کنیم که امروز تنهای‌مان نگذاشتند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که واقعاً جنگیدند.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که تساوی در این دیدار به سود کدام تیم بود، گفت: این تساوی نه به درد ما نمی‌خورد و نه استقلال خوزستان و تنها به سود رقیبان است.

وی در خصوص حملات استقلال خوزستان عنوان کرد: طبیعی بود که حریف فشار بیاورد. آنها رو به توپ‌های بلند آوردند و ما عقب کشیده بودیم و در حملات غافلگیر شدیم. ما موقعیت برای گل زدن داشتیم و حریف هم صاحب این موقعیت شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد شانس قهرمانی تیمش گفت: ما هنوز امید داریم که تا روز آخر صدر را حفظ کنیم.

مظلومی در مورد اینکه چرا تیمش عقب کشیده بود، خاطرنشان کرد: نیمه نخست در یکی دو صحنه غافلگیر شدیم اما وحید طالب‌لو توپ‌ها را به خوبی گرفت. اگر بازیکنان دقت می‌کردند، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

وی در خصوص تعطیلات لیگ برتر عنوان کرد: این تعطیلات حداقل به سود ما نبود. سازمان لیگ مجبور بود به خاطر تیم ملی بازی‌ها را تعطیل کند و چیز عجیبی نبود.

۱۳۹۵/۱/۱۵

اخبار مرتبط