واكنش دبیری به صحبت‌های تند دستیار كی روش

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینكه با باید گلایه‌ها و انتقادات را در فضایی دوستانه مطرح كرد، گفت: با كی‌روش و دستیارانش جنگ نداریم و صحبت‌های من درباره تیم ملی تند نبود.

به گزارش نما به نقل از مهر، شهرام دبیری درباره صحبت‌های «دن گاسپار» مربی تیم ملی ایران مبنی بر اینکه بی صبرانه منتظر ديدار با اعضای هيات رييسه مخصوصا دبيری در روز شنبه است، اظهار کرد: صحبت‌های من درباره کارلوس کی‌روش و تیم ملی تند نبود. حرف من این بود که تمرکز کی‌روش باید روی مسائل فنی باشد و وظیفه ما هم این است که کیفیت امکانات موردنیاز کادر فنی را بالاتر ببریم. افراد نباید در رسانه‌ها علیه هم مصاحبه کنند.

وی افزود: از کی‌روش به عنوان یک مربی بزرگ و با تجربه این انتظار می‌رود که حتی زمانی که بسیار ناراحت است، مصاحبه‌های تند انجام ندهد. ما فقط همین را از سرمربی تیم ملی خواستیم. ضمن اینکه حرفهای او برای داشتن امکانات بهتر برای تیم ملی منطقی است و ما باید تلاش کنیم این خواسته‌ها را برآورده کنیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه گاسپار گفته بود دبیری باید پاسخگوی خانواده من باشد، گفت: شاید منظور گاسپار این است که تندروی‌هایی در مصاحبه‌ها شده است. شاید هم منظورش مشکلات مالی کادر فنی است که خب باید آنرا در هیات رئیسه مطرح کند که تا چه اندازه قراردادها عملی شده است. هر کس باید طبق قراردادی که دارد به تعهدش عمل کند.

دبیری با بیان اینکه با کی‌روش و دستیارانش جنگ نداریم، تصریح کرد: من همیشه از کی‌روش حمایت کرده‌ام و معتقدم او بهترین مربی‌ای بوده که در این سطح داشته‌ایم ولی ایشان هم باید یکسری موارد را رعایت کند. کی‌روش مربی شجاعی است که با میدان دادن به جوانان، به تیم ملی جان تازه‌ای داده است و باید گلایه‌هاش را در محیط آرام مطرح کند.

۱۳۹۵/۱/۲۰

اخبار مرتبط