در اتوبان زنجان - تبریز:

راننده كامیون ولوو دو نفر را به كام مرگ فرستاد و خود در آتش سوخت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برخورد كامیون ولوو با خودرو نیسان و كامیون بنز در اتوبان زنجان - تبریز سه كشته برجا گذاشت.

به گزارش نما سرهنگ علي اصغر شيرمحمدي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين حادثه حوالي ساعت شش صبح امروز /پنجشنبه/ در كيلومتر 73 لاين شمالي اتفاق افتاد و قرار گرفتن خودروهاي حادثه ديده در عرض جاده و حريق ايجاد شده موجب بسته شدن مسير شد كه با تلاش عوامل امدادرسان پاكسازي و بازگشايي شد.
وي اظهار كرد: راننده نيسان وانت كه در كنار جاده توقف كرده و مشغول رفع نقص فني (تعويض لاستيك پنچر شده) بود به يكباره راننده كاميون ولوو سر رسيد و اين خودرو را با دو سرنشين به زير كشيد و سپس با يك كاميون بنز برخورد كرد و منجر به آتش سوزي و بسته شدن مسير نيز شد.
شيرمحمدي با بيان اينكه راننده كاميون بنز از اين حادثه جان سالم به در برد و به صورت جزيي مصدوم شد افزود: اين حادثه به دليل خستگي و خواب آلودگي راننده كاميون ولوو و توجه نكردن به جلو رخ داد.
روز گذشته در مسير ارتباطي زنجان - دندي نيز بر اثر بر اثر برخورد يك دستگاه آمبولانس با سواري پژو دو نفر كشته شدند و در برخورد اتوبوس با كاميون كشنده در اتوبان زنجان - قزوين هفت نفر مصدوم و در تصادف خودرو سواري پژو با كاميون در جاده زنجان - بيجار دو نفر مصدوم و به بيمارستان هاي بوعلي خرمدره و آيت الله موسوي زنجان منتقل شدند.

۱۳۹۵/۱/۲۶

اخبار مرتبط