ممنوعیت همكاری مؤسسه آموزشی معروف با مدارس تهران

اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران به مناطق تابعه خود اعلام كرد: مدیران مدارس از هرگونه همكاری، خرید خدمات یا برگزاری آزمون با مؤسسه آموزشی «گ» خودداری كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس‌، در حال حاضر مؤسسه‌های آموزشی مختلفی طی هماهنگی با مدارس و موافقت خانواده‌ها، به برگزاری کلاس‌های فوق برنامه در مدارس و آزمون‌های مستمر اقدام می‌کنند.

از کلاس‌های هوش و ذهن گرفته تا فروش کتاب‌های کمک آموزشی، برگزاری دوره‌های تقویتی دروس و برگزاری آزمون‌‌های آمادگی کنکور توسط این مؤسسات آموزشی انجام می‌شود.

اواخر فروردین امسال اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به ادارات آموزش و پرورش استان تهران ابلاغ کرد که تمام مناطق از هرگونه همکاری با یکی از این مؤسسات که تبلیغات گسترده‌ای نیز در سطح کشور دارد به نام مؤسسه آموزشی «گ»، خودداری کنند.

در این نامه آمده است: «با توجه به تخلفات صورت گرفته توسط موسسه آموزشی «گ» در عدم اجرای آرای شورای نظارت و طرح و رسیدگی موضوع در جلسه 794 شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی شهر تهران مورخ 17 فروردین 95، مقرر می‌دارد مدیران مدارس از هرگونه همکاری - خرید خدمات یا برگزاری آزمون با موسسه مذکور تا اطلاع ثانوی خودداری نمایند؛ بدیهی است برگزاری آزمون‌های موسسه فوق‌الذکر از تاریخ ابلاغ این رأی، تخلف محسوب می‌گردد».

۱۳۹۵/۲/۱

اخبار مرتبط