تسریع حركت‌ قطار‌ها به مقصد نمایشگاه كتاب

امیر مسعود شهرام‌نیا از كاهش زمان توقف قطارها در ایستگاه‌های منتهی به شهرآفتاب از دوازده دقیقه به شش دقیقه خبر داد و گفت: برای تسریع در جا به‌جایی بازدیدكنندگان تمهیدات متعددی اندیشیده شده است.

به گزارش مشرق، امیرمسعود شهرام‌نیا درباره‌ی وضعیت ترافیکی نمایشگاه گفت: با توجه به استقبال بسیار گسترده‌ی علاقه‌مندان از نمایشگاه کتاب تهران، برای تسهیل در جا به‌جایی و سرعت بخشیدن تهمدات متعددی اندیشیده شده است. کاهش زمان توقف قطار‌ها، هم‌چنین هماهنگی با پلیس راه برای تسهیل در حرکت از اقدام‌های انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به استقبال گسترده در نخستین روز برگزاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: با انتقال نمایشگاه کتاب به شهرآفتاب، نخستین روز بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مقایسه با سال گذشته، با افزایش چشمگیر بازدیدکنندگان مواجه شده است.

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره تسهیلات نمایشگاهی در شهرآفتاب گفت: مجموعه تسهیلات نمایشگاهی شهرآفتاب رضایت عموم مردم را به خود جلب کرده است که این مسئله یکی از دلایل استقبال مردم از نمایشگاه کتاب تهران باشد.

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درادامه مهمترین ترافیک نمایشگاه شهرآفتاب را ترافیک ورودی به پارکینگ‌ها را دانست و گفت: در این زمینه هم درحال تلاش برای کاهش بار ترافیک در ساعات اولیه‌ی صبح و ساعات پایانی نمایشگاه هستیم.

این مقام مسئول همچنین درباره پرداخت عوارض هم در عوارضی تهران – قم گفت: عوارضی از تهران به قم رایگان است، از قم به تهران مبلغ تعیین شده دریافت می‌شود.

بیست و نهمین نایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت ماه با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» در شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبروی حرم مطهر(ره) قرار دارد.

۱۳۹۵/۲/۱۶

اخبار مرتبط