پیش بینی مجتبی ذوالنور از ریاست مجلس دهم

منتخب مردم قم در مجلس با اشاره به اعلام حمایت ۱۸۱ نفر از فراكسیون فراگیر با حضور لاریجانی گفت: ریاست مجلس دهم به دلیل حضور بیشتر اصولگرایان در مجلس دهم با جریان اصولگرایی خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست روز گذشته اصولگرایان و اصلاح‌طلبان با حضور لاریجانی و عارف اظهار داشت: با توجه به حضور نمایندگان در دو نشست روز شنبه ما در مجلس دهم شاهد غلبه اصولگرایان نسبت به اصلاح‌طلبان و اعتدالیون خواهیم بود و تعداد آنها در مجموع بیشتر است.



ذوالنور با بیان اینکه ریاست مجلس دهم به دلیل حضور بیشتر اصولگرایان با جریان اصولگرایی خواهد بود، گفت: در نشست‌های روز گذشته که به مثابه وزن‌کشی سیاسی بود، مشخص شد وزن اصولگرایان بیش از اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌هاست.



منخب مردم قم در مجلس دهم با اشاره به فضاسازی اصلاح‌طلبان درباره غلبه در مجلس دهم تا پیش از نشست‌ لیست امید تصریح کرد: فضاسازی اصلاح‌طلبان یک عملیات روانی بود که آنها سعی داشتند دیگران را کوچک و عده کم را زیاد و کم‌اهمیت‌ها را با اهمیت‌ نشان دهند اما دیدیم در آمار و ارقام دقیق روز گذشته غلبه با اصولگرایان بود.



نشست فراکسیون فراگیر مجلس دهم شامل نمایندگان منتخب اصولگرا و مستقل مجلس دهم در حالی روز گذشته به کار خود پایان داد که طبق گفته یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس، 181 نفر از منتخبان از ریاست لاریجانی بر مجلس دهم حمایت کردند.

۱۳۹۵/۲/۱۹

اخبار مرتبط