رحمتی خودش را بالاتر از مظلومی می داند

پیشكسوت تیم استقلال نسبت به رفتارهای اخیر مهدی رحمتی واكنش نشان داد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، سهراب بختیاری زاده درباره رفتارهای مهدی رحمتی در بازی با تراکتورسازی، ناکامی های استقلال و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که در ادامه آمده است:

رحمتی باید احترام نگه دارد

کارهایی که مهدی رحمتی در قبال قلعه نویی انجام داد، هرگز کار درستی نبود. احترام به پیشکسوت تحت هر شرایطی لازم است و اقدام او اشتباه بود. واقعا چنین مسائلی در شان کاپیتان استقلال نبود. من کاری به این ندارم که آن طرف داستان امیر قلعه نویی بوده و با هم از قبل اختلاف داشتند اما هر پیشکسوتی بود، باید احترامش را نگه می داشت. خود رحمتی هم می داند اشتباه کرده است.

باید فاتحه استقلال را بخوانیم

من در استقلال نیستم و نمی دانم رفتار بازیکنان با مربیان تیم به چه صورت است اما اعتقاد دارم امور فنی تیم تحت هر شرایطی باید در اختیار کادرفنی باشد. در چنین شرایطی بازیکن هرگز نمی تواند در مسائل فنی دخالت کند. اگر در یک مجموعه بازیکن در امور فنی دخالت کند، باید فاتحه آن تیم را خواند. حتی کاپیتان تیم هم در اختیار سرمربی است. بازیکنی که مثل رحمتی باتجربه است، باید عصای دست سرمربی باشد و چشم مربی باشد اما باید حد و مرز ها مشخص شود.



رونالدو و مسی هم خودشان را بزرگتر از مربی نمی دانند

شما که از رونالدو و مسی بزرگتر سراغ ندارید؛ آنها هم زیدان و انریکه را قبول کرده اند و زیر نظر شان کار می کنند. هیچ بازیکنی نباید خودش را از مربی تیم بزرگتر بداند. اگر رحمتی خودش را از مظلومی بزرگتر می داند، باید روضه استقلال را بخوانیم. بازیکن باید اعتقاد حرفه ای داشته باشد. نمی دانم در استقلال چه خبر است ولی بازیکن باید حد و مرز خود را بداند که اگر نداند، فاجعه پیش می آید. تفکرات حرفه ای این را می گوید.

بعید می دانم رحمتی در تیم ملی چنین کاری کرده باشد

اینکه می گویند کی روش چنین رفتارهایی را از رحمتی دیده که دعوتش نمی کند، قبول ندارم. چون بعید می دانم رحمتی در تیم ملی رفتار بدی کرده باشد. از سوی دیگر باید در نظر بگیریم که بازیکن تحت تاثیر تیمش قرار می گیرد و ممکن است گاهی چنین کارهایی انجام دهد.

بحث درباره برکناری مظلومی درست نیست

استقلال در این فصل فقط خوب نتیجه گرفت. البته این تیم خوش شانس بود که رقبایش هم شرایط مطلوبی نداشتند که اگر اینطور بود الان استقلال هفتم جدول بود. صادقانه می گویم استقلال مشکلات فنی زیادی دارد. این تیم در حد یک تیم بالای جدولی بازی نمی کند. با این وجود در شرایطی که زمان زیادی تا پایان فصل نمانده بحث درباره برکناری یا ماندن مظلومی کار درستی نیست. استقلال می تواند قهرمان حذفی شود و به همین خاطر باید آرامش داشته باشد.

۱۳۹۵/۲/۲۱

اخبار مرتبط