پیشروی ارتش سوریه در ریف دمشق

ارتش سوریه و همپیمانان آن ضمن پیشروی در مناطق مختلف دمشق، تروریست‌‏ها را در مناطق «داریا» و «المعظمیه» در ریف دمشق محاصره كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت طی ماه های اخیر و پس از عملیات های مختلف در «غوطه غربی» شهر دمشق، سرانجام موفق شدند عناصر تروریستی را در مناطق «داریا» و «المعظمیة» در ریف دمشق در محاصره کامل قرار دهند.

پس از عملیات‎های موفق نیروهای سوری، توافق آتش بس در «غوطه غربی» دمشق میان ارتش سوریه و عناصر تروریستی به اجرا درآمد، اما تروریست ها از همان ابتدا در چندین مرحله با شلیک خمپاره و گلوله باران مناطق مسکونی، آتش بس را نقض کردند.

در روزهای اخیر نیز عناصر تروریستی با شلیک خمپاره و موشک، مواضع ارتش سوریه را در شهرک داریا هدف قرار دادند و به طور مجدد آتش بس را نقض کردند.

به گزارش فارس، از ظهر امروز نیز نیروهای سوری و مقاومت در پاسخ به حملات خمپاره ای تروریست ها، مواضع آنان را با موشک هدف قرار دادند و از محور «صحنایا» عملیات زمینی را برای پاکسازی بخشی از شهرک (محل پرتاب موشک و خمپاره‌ای تروریست‎ها) آغاز کردند وساعتی قبل موفق شدند این منطقه را از وجود تروریست‎ها پاکسازی و تجهیزات نظامی آنان را منهدم کنند.

۱۳۹۵/۲/۲۶

اخبار مرتبط