پاداش 500 میلیونی به عنوان حق جلسه

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه روسای بانك‌ها در پایان هر سال 500 میلیون به عنوان حق جلسه دریافت می‌كنند، گفت: دولت باید مازاد حقوق مدیران را به خزانه بیت‌المال واریز كند.

به گزارش نما ، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با انتقاد از دریافت حقوق‌های کلان توسط مدیران گفت: دولت می‌دانست و همه می‌دانستند که مدیران بانک‌ها و اعضای هیات‌مدیره بانک‌ها در پایان سال بابت حق جلسه و سود سالانه‌شان 500 میلیون تومان دریافت می‌کردند.

وی ادامه داد: 12 جلسه یک‌ساعته برگزار می‌کنم و در پایان هم حقوق‌های میلیونی و میلیاردی به عنوان پاداش دریافت می‌کند که جلوی این روال باید گرفته شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ارتباط با پزشکان نیز آقای وزیر بهداشت باید توضیح دهد که آیا این سزاوار است که اعتباراتی که از محل هدفمندی یارانه‌ها تامین شده برای کارانه پرداخت شود.

قاضی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید به سازمان بازرسی اجازه دهد تا حقوق مدیران را کنترل کند و کسانی که حقوق مازاد دریافت کرده‌اند حقوق اضافه آنها را به خزانه بازگردانند.

۱۳۹۵/۳/۲۸

اخبار مرتبط