درآمد آرایشگر رییس جمهور فرانسه چقدر است؟

یك روزنامه فرانسوی از درآمد هزاران یورویی ماهانه آرایشگر شخصی رییس جمهوری فرانسه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از العالم، فروتنی، ساده زیستی و مردمی بودن شعاری بود که فرانسوا اولاند در آغاز ریاست جمهوری خود در فرانسه اعلام کرده بود، اما به نظر می‌رسد که او از مقاصد قبلی خود خیلی دور شده باشد.

روزنامه فرانسوی "کانار آنشنه" در شماره روز چهارشنبه خود در گزارشی به قرارداد کاری آرایشگر شخصی اولاند اشاره و خاطرنشان کرد که کاخ الیزه اطلاعات این قرارداد و درآمد 9895 یورویی این آرایشگر را تایید کرده است.

خبرگزاری آلمان تأکید کرد، کاخ الیزه حقوق ماهانه این آرایشگر را این گونه توجیه کرده است که وی هر روز یک بار صبح و یک‌بار قبل از ظهر موهای اولاند را مرتب می کند، در تعطیلات هفته نیز در صورت لزوم این کار، تکرار می شود و علاوه بر این، وی اولاند را در سفرهای خارجی همراهی می کند.

این روزنامه فرانسوی به نقل از وکیل آرایشگر اولاند نوشت: این آرایشگر پذیرفته است که در مقابل کار برای اولاند، سالن آرایش خود را در پاریس تعطیل کند و 24 ساعت در اختیار رییس جمهور باشد.

وی افزود: این آرایشگر حتی از مراسم تولد فرزندانش و بسیاری امور شخصی محروم شده است.

روزنامه کانار آنشنه در پایان خاطرنشان کرد، این آرایشگر که قرارداد کاریش از سال 2012 آغاز شده است و تا پایان دوره ریاست جمهوری اولاند ادامه خواهد یافت، مجبور است به صورت کاملا محرمانه فعالیت کند.

۱۳۹۵/۴/۲۳

اخبار مرتبط