اقدام متقابل پرسپولیس علیه سازمان لیگ

سرپرست باشگاه پرسپولیس با انتقاد مجدد از عمل سازمان لیگ اعلام كرد آنها نیز از راه قانونی به احقاق حق خود و هواداران این باشگاه خواهند پرداخت.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، اعلام سامانه خاص از سوی مسوولان سازمان لیگ و تبلیغ آن در جریان دیدارهای لیگ باعث ناراحتی مسوولان پرسپولیس و دو باشگاه دیگر که پیش از این و از فصل گذشته همکاری خود را با سامانه 3090 آغاز کرده و از این طریق موفق به برطرف کردن مشکلات مالی خود شده بودند، شده است.

بعد از اینکه در این مساله سازمان لیگ اعلام کرد از موضع خود کوتاه نخواهد آمد و از طریق مراجع قانونی به دنبال برطرف کردن مشکل است، پرسپولیسی ها نیز به عنوان مدعی اعلام کردند این پرونده را توسط کمیته حقوقی خود دنبال خواهند کرد. علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در این باره به ورزش سه می گوید: ما مشکلی با سامانه آنها نداریم اما خواهان این مساله هستیم که آنها به طور دقیق اعلام کنند که سامانه مورد نظرشان حمایت از چه تیم هایی را برعهده دارد. مسلما طرفداران فوتبال طرفدار لیگ برتر ایران نیستند و طرفدار تیم ها محسوب می شوند. در بین تیم های لیگ برتری نیز پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی و یکی دو تیم دیگر از محبوبیت برخوردار هستند و اطلاق عنوان کلی طرفداران لیگ برتر بدون شک نادیده گرفتن حقوق باشگاه پرسپولیس و استقلال و همچنین تراکتورسازی است که مسوولیت اصلی هواداری در فوتبال ایران را برعهده دارند.

سرپرست پرسپولیس در ادامه گفت: همانطور قبلا هم در نامه نگاری اعلام کرده ایم این مساله نمی تواند ادامه پیدا کند و ما با جمع آوری مستندات قانونی و تخمین خسارت از سازمان لیگ شکایت خواهیم کرد.

طاهری همچنین درباره میزان درآمد پرسپولیس از منابعی مثل تبلیغات محیطی، بلیت فروشی و حق پخش تلویزیونی هم گفت: چیزی که سازمان لیگ به ما ارائه می دهد بارها مورد اعتراض قرار گرفته اما به آن رسیدگی نشده است. در همین حد به شما بگویم که این مبلغ ناچیز است و هرگز به عنوان درآمد هزینه های سالیانه این باشگاه را پوشش نخواهد داد. با این وصف این حق ماست که در شرایط فعلی از تنها منبع درآمدمان حراست کنیم.

۱۳۹۵/۵/۲۶

اخبار مرتبط