كشف بیش از ۴۶ تن مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان از كشف ۴۶تن و ۷۹۳كیلو گرم انواع مواد مخدر در سال جاری خبر داد و گفت: طی سال جاری همزمان با كشف مواد مخدر در استان دو هزار و ۵۵۴ نفر عناصر اصلی دستگیر و ۴۶۱ خودروی سبك و سنگین، ۱۱۳ دستگاه موتورسیكلت توقیف و ۷۲ باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شدند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار عزیزالله ملکی ظهر امروز(۲۸ شهریور ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر در امسال نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است، افزود: بیشترین میزان مواد مخدر کشف شده در استان تریاک با ۴۱ تن و ۳۴ کیلو گرم، حشیش چهار تن و ۸۵۰ کیلو گرم، هروئین با یک هزار و ۴۹۰ کیلو گرم، مرفین ۴۲ کیلو گرم و مواد صنعتی ۷۶ کیلو گرم بوده است.

وی بیشترین کشفیات مواد مخدر را از طریق دریا دانست و عنوان کرد: دریابانی استان در این زمینه عملکرد مناسب داشته و میزان قابل توجهی از مواد مخدر کشف شده در استان از طریق مرز آب و دریا بوده است.

ملکی همچنین از کشف چهار تن و ۶۰۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی هفته گذشته خبر داد و گفت: هفته گذشته با اقدامات اطلاعاتی و امنیتی در استان هرمزگان چهار تن و ۶۰۸ کیلو انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۶۳ نفر دستگیر و ۱۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت ضبط شد.

وی میزان کشفیات در شهریور ماه امسال را هفت تن اعلام کرد و گفت: از ابتدای ماه تا کنون هفت تن کشفیات مواد مخدر در استان داشته‌ایم که این میزان نسبت به شهریور ماه سال‌گذشته ۳۱ درصد افزایش داشته و تعداد ۲۹۴ نفر عناصر اصلی دستگیر و ۷۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شده است.

۱۳۹۵/۶/۲۸

اخبار مرتبط