آمریكا پول نقد را به كشور تروریستی ایران پرداخت كرد!

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آتی آمریكا، دولت این كشور را به دروغگویی در ماجرای پرداخت پول به ایران متهم كرد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دولت این کشور را به دروغگویی در ماجرای پرداخت پول به ایران متهم کرد.

وی در اظهاراتی در پنسیلوانیا گفت: ۴۰۰ میلیون دلار پول نقد در ازای گروگان‌ها به ایران می‌رود و وی (اوباما) در این زمینه به دروغ گفت که این مبلغ برای گروگان‌ها نبوده است، اما گروگان‌ها فقط زمانی توانستند ایران را ترک کنند که آن‌ها (ایرانی‌ها) این پول را دریافت کردند. این اشتباه بود.

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه در اظهاراتی گستاخانه گفت: «آن‌ها یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار پول نقد به یک کشور تروریستی یعنی ایران پرداخت کردند.»

ترامپ در بخش دیگری از اظهاراتش، ادعا کرد قصد دارد حمله هیلاری کلینتون به صنعت و ایالت پنسیلوانیا را که با هدف کسب سود شخصی نامزد دموکرات انجام می‌شود، متوقف کند.

وی تصریح کرد: همه می‌دانند که هیلاری کلینتون میلیون‌ها دلار را از طریق همین همکاری‌های جهانی و انتقال مشاغل شما به کشورهای دیگر بدست آورده است. به همین دلیل است که او-هیلاری کلینتون - با پیمان تجاری فاجعه‌بار ترنس- پسفیک (پیمان تجاری آمریکا و اروپا) صد در صد موافق است.

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: پیمان تجاری ترنس-پسفیک ویرانی اقتصادی را برای پنسیلوانیا به همراه خواهد داشت و کمپین ما تنها شانس جلوگیری از آن و بسیاری چیزهای بد دیگر برای کشورمان -آمریکا- است.

ترامپ گفت: زمان عمل کردن مانند انسان‌های باهوش است. زمان آن فرا رسیده که نگذاریم کشورهایی مانند مکزیک فرصت‌های شغلی ما را بگیرند. ما مواد مخدر می‌گیریم و آن‌ها پول نقد بدست می‌آورند.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم یک مرز جنوبی بسیار بسیار قوی داشته باشیم و از سرازیر شدن مواد مخدر که جوانانمان و افراد زیاد دیگری را مسموم می‌کند، به کشورمان جلوگیری کنیم.

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تأکید کرد: ما این دیوار (می‌ان مکزیک و آمریکا) را خواهیم ساخت و صدرصد هزینه ساخت آن را مکزیک پرداخت خواهد کرد.

۱۳۹۵/۷/۱۱

اخبار مرتبط