یك طرح از دستور كار كمیسیون عمران خارج شد

سخنگوی كمیسیون عمران مجلس از خارج شدن طرح ادغام سازمانهای آب منطقه ای و آب روستایی با سازمان آب و فاضلاب شهری از دستور ككار میسیون عمران خبر داد.

به گزارش نما ، صدیف بدری در گفت و گو با ایسنا، گفت: با وجودی که تمام ماموریت های سه سازمان آب منطقه ای و آب روستایی و سازمان آب و فاضلاب شهری جزو حوزه وظایف کمیسیون عمران است اما هیات رییسه مجلس طرح فوق را به عنوان کمیسیون فرعی به کمیسیون عمران ارجاع داده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس افزود: نظر اعضای کمیسیون این بود که این طرح از دستور کار کمیسیون خارج شود تا با هیات رییسه مجلس مذاکره شود و به عنوان کمیسیون اصلی به کمیسیون ارجاع شود.

وی از بررسی و رد طرح جامعه توسعه و عمران روستایی کشور به عنوان کمیسیون فرعی سخن گفت و افزود: طرح مذکور نیز با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی بررسی شد و در نهایت اعضای کمیسیون کلیات طرح را رد کردند. نظر کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون فرعی به کمیسیون کشاورزی اعلام می شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به دلایل رد طرح مذکور گفت: نظر مخالفان طرح این بود که اگر ایراد و مشکلی وجود دارد باید سراغ وزارتخانه ای که ماموریت ها و وظایفش را به درستی انجام نداده رفت نه اینکه ساختار جدیدی ایجاد شود یا اگر نیاز به بازنگری اساسی وجود دارد این کار باید توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام شود نه از طریق یک طرح در مجلس.

بدری در عین حال از تصویب کلیات و جزییات طرح مذکور در کمیسیون کشاورزی خبر داد.

۱۳۹۵/۷/۱۱

اخبار مرتبط