احزاب لبنان عباس را محكوم كردند

احزاب لبنان مشاركت خفت بار رئیس تشكیلات خودگردان فلسطین در تشییع جنازه شیمون پرز را ضربه به ملت فلسطین و شهدای فلسطینی دانستند.

به گزارش نما ، تسنیم به نقل از المنار نوشت: هیئت هماهنگی احزاب لبنان، مشارکت خفت‌بار و حقیرانه محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تشییع جنازه شیمون پرز قاتل کودکان قانا، جنین و غزه را محکوم کرد.

این هیئت در بیانیه ای افزود: مشارکت محمود عباس و سایر نمایندگان کشورهای عربی ضربه به ملت فلسطین، مبارزات و جان‌فشانی‌های آنها و همچنین ضربه به همه شهدا و مجروحان و اسرای فلسطینی است و تلاشی خبیثانه برای تبرئه قاتل و مطرح کردن وی به عنوان منادی صلح به شمار می رود.

در پی مرگ شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با ارسال پیامی به خانواده شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی، مرگ او را تسلیت گفت.

همچنین خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین، صبح روز پنجشنبه مرگ وی را تسلیت گفت.

وزیر خارجه بحرین در پیامی توئیتری نوشت: آسوده بخواب شیمون پرز، مرد جنگ و مرد صلحی که تحقق آن در خاورمیانه، همچنان دور از دسترس است.

شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه در سن ۹۳سالگی و پس از دو هفته بستری در بیمارستان به‌خاطر سکته مغزی و خونریزی داخلی، مُرد.

۱۳۹۵/۷/۱۲

اخبار مرتبط