سفر وزیر نفت به گیلان در اواخر آبان

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: تیم اقتصاد مقاومتی دولت تدبیر و امید به ریاست زنگنه، وزیر نفت اواخر آبان به گیلان سفر می‌كند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش سنگر که با حضور مدیران استانی در بخشداری سنگر برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: با گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی، جلب رضایتمندی مردم برای ما حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه باید بیشترین ظرفیت را برای جذب امکانات در استان داشته باشیم، از حضور تیم اقتصادی دولت در استان خبر داد و افزود: این تیم به ریاست مهندس زنگنه، وزیر نفت اواخر آبان به گیلان سفر می‌کند.

جعفرزاده گفت: شهرستان رشت دارای عقب ماندگی‌های زیادی است که باید بتوانیم اعتبارات خوبی را در 6 بخش استان در این سفر جذب کنیم. ۸۵ درصد بخش سنگر روستایی است و باید این عقب ماندگی‌ها در بخش اقتصاد مقاومتی جبران شود.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم تاکید کرد: مسئولان و مدیران استان مشکلات را شناسایی کرده و دسته بندی شاخصه‌ها در راه شهری، روستایی، تقویت برق و ... را برای ارائه به تیم دولت مهیا کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید عقب ماندگی‌های ما را در این استان مرتفع کند به عدم تکمیل کمربندی رشت - انزلی اشاره و تصریح کرد: با گذشت15 سال هنوز این امر محقق نشده و این مطالبه جدی مردم این بخش و مسافران است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تشکر از مسئولان در خصوص آب رسانی به روستاهای بخش سنگر، بیان کرد: مقام معظم رهبری 500 میلیون دلار جهت آبرسانی 6 هزار روستا اختصاص داده است که از این تعداد یک هزار روستا متعلق به گیلان است که می‌توانیم در این خصوص کارهای خوبی انجام دهیم. همچنین در خصوص مشکل راه پل و سربندان دستور وزیر را گرفته‌ایم که به زودی ابلاغ می‌شود.

جعفرزاده در خصوص مشکل اداره ثبت و اسناد این بخش گفت: می‌توان با 200 متر زمینی که شهرداری سنگر در اختیار این اداره گذاشته است یک ساختمان چند طبقه ساخته تا مشکل مردم حل شود.

۱۳۹۵/۷/۱۶

اخبار مرتبط