عضو شورای شهر تهران در گفتگو با نما:

دولت باید در زمینه اقتصادی تغییر ایجاد كند/ برای خانه تكانی در دولت دیر شده است

عکس خبري -دولت بايد در زمينه اقتصادي تغيير ايجاد کند/ براي خانه تکاني در دولت دير شده است

این تغییرات دیر انجام شد و آقای روحانی باید بعد از سال اول دولتش، كابینه را در سطح وسیعی ترمیم می كرد، چرا كه به هیج عنوان دولت تدبیر نتوانست مطالبات مردم را پاسخ بدهد، ضمن آنكه وعده های آقای روحانی هم محقق نشد.

ترمیم کابینه برای خدمت بیشتر به مردم، این نکته ایی است که از سوی نوبخت سخنگوی دولت در توضیح تغییر سه وزیر آنهم در حالی که کمتر از یک سال به پایان کار دولت مانده ، بیان شده ، اما این دلیل کمتر کسی را قانع می کند و در حالت بدبینانه برخی این تغییرات را در راستای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری تعبیر می کنند.
در این خصوص عضو شورای شهر تهران می گوید:این که این تغییرات برای کار آمدی بیشتر دولت صورت گرفته را گذر زمان مشخص خواهد کرد، ولی من معتقدم که این تغییرات دیر انجام شد و آقای روحانی باید بعد از سال اول دولتش، کابینه را در سطح وسیعی ترمیم می کرد، چرا که به هیج عنوان دولت تدبیر نتوانست مطالبات مردم را پاسخ بدهد، ضمن آنکه وعده های آقای روحانی هم محقق نشد.
پرویز سروری به مشکلات اقتصادی که در دولت آقای روحانی بر دامنه اش روز به روز افزوده می شود اشاره کرد و گفت: از آغاز کار دولت یازدهم ما هر روز شاهدیم که معضلاتی همچون بیکاری و تورم، زندگی و معیشت مردم را در تنگنا قرار داده و دولت هم به دلیل عدم کارآیی تیم اقتصادی اش نمی تواند برای رفع آن چاره اندیشی کند.
این فعال سیاسی اصولگرا، ضرورت تغییر در تیم اقتصادی دولت را در اولویت خواند و افزود: انتظار این بود که با توجه به واقعیتهای جامعه در بخش اقتصاد، اتفاقی رخ دهد اما با توجه به تغییرات فعلی که در وزارتخانه های آموزش و پرورش، ارشاد و ورزش رخ داده ، معلوم می شود که مشکلات همچنان پابرجا ست و قرار نیست در زندگی مردم تغییری رخ دهد.
عضو شورای شهر تهران به کاستی ها در بخش محیط زیست اشاره کرد و گفت: گمان می کردیم که این تغییرات شامل سازمان محیط زیست هم شود چرا که کشور با مشکلات جدی در این بخش مواجه است و برای رفع آن هم اقدامی صورت نمی گیرد و کاملا ً احساس می شود که سازمان در خارج از حیطه وظایفش و بیشتر در حوزه سیاسی فعالیت می کند.
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: دولت باید یک بازنگری در شیوه کارش انجام دهد و با بررسی بیشتر و دقیق تر برای رفع مطالبات مردم و خواست های واقعی جامعه اقدام کند.
سروری همین تغییرات صورت گرفته را هم دیر هنگام خواند و افزود: افرادی که در این سمت در این مدت کوتاه قرار خواهند گرفت در عمل نمی توانند کار مثبتی انجام دهند و در نهایت چند تغییر مدیریتی انجام خواهند داد که آن هم خود بعضا ً تنش زا خواهد بود و خبری از کار بنیادی در این حوزه ها نخواهد بود.
وی در پایان این گفت و گو اظهار امیدواری کرد که دولت اقدامات موثر در جهت بهبود وضع فعلی انجام دهد و گفت:حال که این تغییرات صورت گرفت، لازم است با تشکیل یک کارگروه در جهت اقدامات اساسی و زیر بنائب برای رفع دغدغه های مردم حرکت نکرد و تنها به اقدامات ظاهری دست نزد.


۱۳۹۵/۸/۲

اخبار مرتبط