برنامه ریزی عجیب و مشكل ساز سازمان لیگ

تیم های تبریزی حاضر در لیگ برتر فوتبال باشگاه های كشور در هفته دهم این رقابت ها هر سه در یك روز در خانه به میدان خواهند رفت.

به گزارش نما به نقل از مهر، هفته دهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد که هر سه تیم تبریزی حاضر در این مسابقات در یک روز آن هم در تبریز به میدان می روند.

بر این اساس و طبق برنامه ریزی سازمان لیگ، روز پنجشنبه ابتدا از ساعت ۱۴:۴۵ دو تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی رو در روی هم قرار می گیرند. در این بازی که گسترش فولاد میزبان است، به احتمال زیاد ورزشگاه بنیان دیزل میزبان برگزاری آن خواهد بود.

در دیگر بازی روز پنجشنبه تبریز، از ساعت ۱۷ نیز تیم ماشین سازی میزبان تیم پیکان تهران خواهد بود. گفته می شود این بازی در زمین اختصاصی تراکتورسازی برگزار خواهد شد.

با این شرایط روز پنجشنبه هفته جاری یک روز پرکار برای هیئت فوتبال استان خواهد بود و باید منتظر ماند و دید که آیا هییت فوتبال می تواند به خوبی از پس برگزاری و میزبانی دو دیدار لیگ برتری در یک روز بربیاید یا خیر. البته در کنار هیئت فوتبال عوامل دیگری بویژه نیروی انتظامی و خبرنگاران نیز باید در یک روز کار انجام وظیفه دو دیدار لیگ برتری را عهده دار شوند.

لازم به توضیح است که به دلیل برگزاری بازی های هفته دهم در روزهای پنجشنبه و جمعه، این امکان وجود داشت که یکی از بازی های تبریز روز پنجشنبه و دیگری روز جمعه برگزار شود.

۱۳۹۵/۸/۲

اخبار مرتبط