كشف 28 بسته تریاك از معده یك قاچاقچی

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از كشف 28 بسته مواد مخدر به وزن 400 گرم از معده متهمی در گرمه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از اتاق خبر 24: سرهنگ حدادیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمه با بیان این مطلب اظهار داشت: به‌منظور مبارزه با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر که با هر شیوه و ترفندی درصدد حمل انواع مواد مخدر هستند، با انجام کار اطلاعاتی دقیق توسط مأموران مبارزه با مواد مخدر، فردی که اقدام به بلعیدن مواد مخدر تریاک کرده بود، شناسایی شد.

وی افزود: بلافاصله مأموران در صحنه حاضر شدند و با همکاری کادر درمانی، مقدار 400 گرم مواد مخدر تریاک را از معده وی خارج کردند.

سرهنگ حدادیان با بیان اینکه در این راستا یک دستگاه خودروی سمند کشف و ضبط شد افزود: متهم م.ر پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات تحویل محاکم قضایی شد.

وی ادامه داد: در عملیاتی جداگانه نیز که صبح روز 22 آبان ماه انجام شد حدود 900 گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از منزلی کشف و ضبط و متهمان آن دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمه همچنین ضمن درخواست از شهروندان برای همکاری با پلیس مبارزه با مواد مخدر و ارائه گزارشات موارد مشکوک به سامانه 110 اظهار داشت: میزان کشفیات مواد مخدر در 7 ماهه نخست سال جاری در شهرستان گرمه نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 130 درصد افزایش داشته است.

۱۳۹۵/۸/۲۳

اخبار مرتبط