نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه؛

دادستان تهران رسیدگی به پرونده شهرداری را تسریع كند

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به ای مطلب كه در پرونده واگذاری املاك در شهرداری تهران طبعا مواردی كه جرم محسوب شود بدون هیچ اغماضی و با حداكثر سرعت بررسی خواهد شد گفت: از دادستان تهران خواستاریم تا روند پرونده را تسریع كند.

به گزارش نما، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه نشست خبری خود در خصوص پرونده واگذاری املاک در شهرداری گفت:‌ شهرداری و شورای شهر پیش از ورود بازرسی کل کشور طبق روال قبل در حال بررسی این موضوع بودند و زمانی که هنوز بازرسی کل کشور گزارش خود را تمام نکرده بود این گزارش ناتمام در رسانه‌ها منتشر شد که طبق قانون افشای سند محرمانه جرم است که با عاملان آن نیز برخوردهایی انجام شد.

وی بیان کرد:‌ مسئله املاک شهرداری همچنان در حال بررسی است و دادستان کل کشور نیز موضوع را به طور کامل دنبال می‌کند و در همین راستا گزارشی از جانب دادستان کل کشور به دادستانی تهران ارجاع شده است.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: دادستان کل کشور از تمام اشخاص ذی‌ربط این پرونده پرسش‌هایی را مطرح کرده و طبعا مواردی که جرم محسوب شود بدون هیچ اغماضی و با حداکثر سرعت بررسی خواهد شد که در همین راستا از آقای جعفری دولت آبادی خواستاریم تا روند پرونده را تسریع کند و اگر کسی جرم مرتکب شده هر چه سریع‌تر شناسایی شود.

منبع: فارس

۱۳۹۵/۸/۲۳

اخبار مرتبط