نماینده مردم شیراز در مجلس نهم در گفتگو با نما:

آقایان مسوول ؛ مردم كاهش تورم را لمس نكرده اند!/ اقتصاد مقاومتی راه گشا و حلال بسیاری از مشكلات اقتصادی خواهد بود

عکس خبري -آقايان مسوول ؛ مردم کاهش تورم را لمس نکرده اند!/ اقتصاد مقاومتي راه گشا و حلال بسياري از مشکلات اقتصادي خواهد بود

آقایان مدعی هستند كه تورم را كاهش داده اند اما این تنها ظاهر ماجرا ست.باطن آن در سفره های مردم است كه معیشت شان با مشكل روبرو ست و هر روز قدرت خرید شان كاهش می یابد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس نهم با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت گفت: سایه رکود و تورم همچنان بر سر اقتصاد کشور وجود دارد و این مردم هستند که در این شرایط، باید با مشکلات و معضلات متعدد بسازند.
سید حسین ذوالانوار به ادعای دولتمردان در خصوص کاهش تورم اشاره کرد و اظهار داشت: آقایان مدعی هستند که تورم را کاهش داده اند اما این تنها ظاهر ماجرا ست.باطن آن در سفره های مردم است که معیشت شان با مشکل روبرو ست و هر روز قدرت خرید شان کاهش می یابد.
نماینده مردم شیراز در مجلس نهم در توضیح ادعای دولت در خصوص کاهش تورم عنوان کرد: دولت مادامی که می خواهد نرخ تورم را اعلام کند، میانگین چندین پارامتر را برای محاسبه در نظر می گیرد. به عبارتی در سبد تورم ، هم قیمت خانه و خودرو محاسبه می شود و هم قیمت گوشت، نان و لبنیات. از آنجائی که چند سالی است قیمت خودرو و خانه تکانی نخوده و زیاد تغییر نکرده است، دوستان هم مدعی اند نرخ تورم کاهش پیدا کرده است که این برخلاف اتفاقی است که در سر سفر های مردم رخ می دهد.
این فعال اصولگرا به ظرفیتهای موجود کشور در بخش اقتصادی اشاره کرد و افزود: با منابع موجود اعم از طبیعی و انسانی ما باید در اقتصاد سرآمد منطقه باشیم اما در سایه مدیریت نادرست، منابع ما هدر می رود و نتیجه می شود آنچه که می بینیم.
وی از فساد اقتصادی موجود به عنوان یک عامل مهم در ایجاد مشکلات اقتصادی نام برد و اظهار داشت: وقتی برخی در دستگاههای دولتی از رانت های مختلف بهره می برند و حقوق های نجومی و تسهیلات کلان بدون سود می گیرند و با آنها برخورد هم نمی شود، نمی توان انتظار بیش از این هم داشت.
ذوالانوار تحقق اقتصاد مقاومتی را چاره شرایط کشور دانست و گفت: از اقتصاد برون گرا چیزی عاید کشور نمی شود، باید به درون نگری توجه داشت و با شکوفا کردن ظرفیتهای داخلی، اقتصاد کشور را از شرایط رکود فعلی نجات داد.
نماینده مردم شیراز در مجلس نهم به انتخابات آمریکا هم اشاره کرد و اظهار داشت: برای ما فرقی نمی کرد کدام یک رئیس جمهور شود، چه خانم کلینتون که دستش به خون مردم بیگناه منطقه آلوده است و چه آقای ترامپ که با بیان نظرات وعملکرد گذشته اش نشان داده که چه میزان با ایران و اسلام دشمنی دارد.
وی نکته مهم انتخابات آمریکا را نحوه برخورد خانم کلینتون با نتیجه رای مردم خواند و افزود: کلینتون با آن همه جنایات، برای حفظ امنیت کشورش از هوادارانش می خواهد به نتیجه انتخابات احترام بگذارند و آن را بپذیرند اما در کشور ما برخی مدعیان پیروی از راه امام (ره) به خاطر قدرت طلبی و پیروی از هوای نفس از هوادارانشان می خواهند به خیابانها بریزند و اعتراض کنند و امنیت ملی کشور را به مخاطره بیاندازند.
ذو الانوار در پایان این گفت و گو به مدعیان اصلاح طلبی یاد آوری کرد که اصلاح طلب واقعی امام حسین (ع) است که برای اصلاح امت جدش قیام کرد اما شما از اصلاح طلبی تنها نامش را به غنیمت گرفته اید و در عمل به گونه ایی دیگر رفتار می کنید.

۱۳۹۵/۸/۲۴

اخبار مرتبط