آذر را با تماشای فیلم‌های اروپایی آغاز كنید

هفته فیلم‌های اروپایی با نمایش فیلم‌هایی از شش كشور از اول تا پنجم آذر ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، هفته فیلم‌های اروپایی با نمایش 21 فیلم از کشورهای لهستان، هلند، آلمان، فرانسه، اتریش و سوییس از روز اول تا پنجم آذر ماه در دو نوبت 16 و 18 با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران در سالن سینما تِک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

در اولین روز هفته فیلم‌های اروپایی، اول آذر ماه ساعت 16 فیلم «کارت سفید» به کارگردانی جاسک لوسینسکی با مدت زمان 101 دقیقه و ساعت 18 فیلم‌های «همانند یک مرد» به کارگردانی بوگدان لچنار با مدت زمان 28 دقیقه، «یک روز خوب» به کارگردانی فیلیپ گرودزیل با مدت زمان شش دقیقه، «شکار» به کارگردانی گرزگورز پاپرچیکی با مدت زمان 9 دقیقه، «جاز» به کارگردانی لستسک گالیس با مدت زمان 18 دقیقه، «پودل سیاه، سفید» به کارگردانی دوروتا ویسنیوسکا با مدت زمان سه دقیقه و «دروغگو» به کارگردانی ماسیج ویکتور با مدت زمان 25 دقیقه از لهستان به نمایش درمی‌آید.

همچنین در این هفته فیلم‌های «هدیه خدایان» از آلمان، «بودن و داشتن» از فرانسه، «در میان نابینایان»، «دریا را باید عاشقش باشی»، «بی‌وزن»، و «غرق شدن» از اتریش، «سفر خوش»، «آلیس»، «آنجلو نووس»، «ماه شکسته»، «تازه» و «روزگاری یک درخت» از هلند و فیلم‌های «هایدی» و «پسر کوچولو کوهستان» از سوییس به نمایش درمی‌آید.

هفته فیلم اروپایی از روز دوشنبه اول آذر ماه از ساعت 16 در سالن سینما تِک موزه آغاز و تا روز پنجم آذرماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم‌های اروپایی به صورت آزاد و رایگان به موزه هنرهای معاصر تهران، واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند.

۱۳۹۵/۹/۱

اخبار مرتبط