فتح‌الله حسینی در گفتگو با نما:

انتخاب ترامپ در مواضع ضدامریكایی ما تاثیری ندارد

عکس خبري -فعاليت دفتر اتحاديه اروپا زير چشمان تيزبين دستگاه‌هاي اطلاعاتي خواهد بود

عضو سابق كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:مردم آمریكا یك فرد دیوانه را به یك فرد دروغگو ترجیح دادند.

به گزارش نما ؛فتح‌الله حسینی در گفتگو با خبرنگار نما گفت:پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به کلینتون هیچ نکته مثبتی ندارد.

نماینده سابق مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتار ناشایست و مواضع این نامزدها در زمان رقابت ها گفت:با توجه به دروغ های کلینتون در تصدی وزیر خارجه، مردم آمریکا بین بد و بدتر، پیروزی یک آدم دیوانه را به یک فرد دروغگو ترجیح دادند.

نماینده مجلس نهم درباره اوضاع آمریکا بعد از انتخابات گفت:با توجه به شورش های خیابانی، اعتراضات و انتخاب ترامپ، قدرت امریکا در جوامع بین المللی رو به افول است.

وی ادامه :انتخاب ترامپ در مواضع ضدامریکایی ما تاثیری ندارد و او باید در مقابل جمهوری اسلامی ایران عاقلانه رفتار کند.


حسینی در مورد تاثیر انتخاب ترامپ با توجه به حمایت مالی عربستان از کلینتون از سیاست های این کشور در منطقه گفت:با توجه به رفتارهای نامتعادل ترامپ، آینده نگری در این مورد کار سختی است ولی این انتخاب، باعث نگرانی شدید حکام عربستان شده است.

وی با اشاره به تحولات سوریه گفت: با توجه به شعارهای ترامپ، حمایت مردم سوریه از بشاراسد و همکاری روسیه برای نابودی تروریست ها در این کشور،به نظر بنده در آینده ترامپ با همکاری روسیه قضیه داعش را ریشه کن می کند.


حسینی در بخش پایانی صحبت های خود در خصوص ایجاد دفتر اتحادیه اروپا در تهران گفت:با توجه به گذشته کشورهای غربی و دشمن ورزی آنها با ملت ایران، ضروریتی برای تاسیس وجود ندارد ولی اگر صلاح بر تاسیس بود، فعالیت این دفتر زیر چشمان تیزبین دستگاه های اطلاعاتی کشور خواهد بود.

۱۳۹۵/۹/۲

اخبار مرتبط