برانكو پرسپولیسی ها را ممنوع الخروج كرد!

تاكید می‌كنم هیچ بازیكنی حق جدا شدن و خروج از پرسپولیس را ندارد و این تصمیم قطعی و نهایی من و باشگاه است. ما مسابقات دشوار و حساسی را پیش رو داریم و به تمام بازیكنان نیازمندیم.

به گزارش نما به نقل از تابناک، در میان چند بازیکن سرشناس از جمله عالیشاه و نوراللهی جدی تر است ؛ اولی بدلیل مشکلات سربازی و دومی به دلیل نیمکت نشین بودن و بازی نرسیدن به او ... اما وقتی این مسایل را با برانکو سرمربی قرمزها پیش می کشیم، ایوانکوویچ با شور و حرارت خاصی نسبت به آن واکنش نشان می دهد و اعلام می کند که هیچ بازیکنی در لیست جدایی تیمش قرار ندارد و روی تمام آنها حساب ویژه باز کرده است: «من نمی خواهم بحثی درباره بازیکنان داشته باشم اما تاکید می‌کنم هیچ بازیکنی حق جدا شدن از پرسپولیس را ندارد و این تصمیم قطعی و نهایی من و باشگاه است. ما مسابقات دشوار و حساسی را پیش رو داریم و به تمام بازیکنان نیازمندیم.»

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که در صورت سربازی و مشمول شدن این بازیکنان تصمیم او چه خواهد بود گفت: «مسلما اگر آنها آنطور که گفته می شود خودشان را سرباز کنند این مساله در دست من نیست اما من فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد.»

سرمربی کروات سرخپوشان با تمجید از شاگردانش گفت: «من مجوز خروج هیچ بازیکنی را صادر نخواهم کرد به خصوص عالیشاه و نوراللهی که بازیکنان درجه یک و فوق العاده ای هستند و ما باقدرت به مسابقات ادامه خواهیم داد.»

۱۳۹۵/۹/۲

اخبار مرتبط