برد تمام فرانسوی رئال در شب كم فروغ كریس رونالدو برابر هموطنانش

بازی‌های لیگ‌قهرمانان اروپا با انجام 8 مسابقه پیگیری شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ 8 بازی سه‌شنبه شب لیگ‌قهرمانان اروپا با دیدار زسکامسکو و بایرلورکوزن در روسیه آغاز شد. دیداری که با تساوی 1-1 به پایان رسید. در دیگر بازی این گروه موناکو و تاتنهام در فرانسه به مصاف هم رفتند که نماینده کشور فرانسه با برد 2-1 مقابل حریف، 11 امتیازی شد تا کار تاتنهام 4 امتیازی برای صعود خیلی سخت شود.

در یکی دیگر از دیدارهای مهم دیشب، اسپورتینگ لیسبون و رئال مادرید در پرتغال به مصاف هم رفتند. شاگردان زیدان ابتدا با گل واران یک بر صفر از حریف پیش افتادند. اما خطای هند کونترائو یک ضربه پنالتی به حریف داد و بازی در دقیقه 80 به تساوی کشیده‌شد. در حالیکه فقط چند دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود، کریم بنزما که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده‌‌بود، رئالی‌ها را از یک تساوی خارج از خانه نجات داد. این برد پایان طلسم نبردن‌های رئال در لیسبون مقابل اسپورتینگ بود. در دیگر بازی این گروه دورتموند و لژیا ورشو به مصاف هم رفتند که در دیداری طوفانی، زردها موفق به شکست 8-4 حریف لهستانی شدند. با این نتایج صعود دورتموند و رئال از این گروه قطعی شد.

در بازی‌های گروه 7، لسترسیتی مقابل بروژ 2-1 پیروز شد و کپنهاگن و پورتو هم به تساوی 0-0 رسیدند. از این گروه هم صعود لستر قطعی شد و جنگ کپنهاگن و پورتو به روز آخر کشیده‌شد.

سویا و یوونتوس هم یکی دیگر از بازی‌های مهم دیشب را در اسپانیا برگزار کردند. در حالیکه سویای میزبان 1-0 از حریف جلو بود، مارکیزیو و بونوچی و ماندزوکیچ برای بیانکونری گلزنی کردند تا یووه 3 امتیاز شیرین خارج از خانه را بدست بیاورد. در دیگر بازی این گروه، لیون با یک گل مقابل دیناموزاگرب به برتری رسید. از این گروه هم صعود سویا و یوونتوس به دور بعد قطعی شد.

۱۳۹۵/۹/۳

اخبار مرتبط