خط ریلی تهران-مشهد مسدود شد

خط راه آهن تهران – مشهد تا اطلاع ثانوی مسدود است و تلاش مسئولان راه آهن برای بازگشایی آن ادامه دارد.

به گزارش نما ، پس از حادثه صبح امروز که به برخورد دو قطار مسافری به یکدیگر و کشته و مجروح شدن چند نفر از مسافران و مسئولان فنی راه آهن منجر شد، مسیر ریلی تهران – مشهد نیز مسدود شده و در حال حاضر امکان تردد در آن وجود ندارد. البته راه آهن در تلاش است در کوتاه ترین زمان ممکن این مساله را حل کند.

صادق سکری، مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن در گفت و گو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: پس از این حادثه تیم های کارشناسی به محل اعزام شده اند و تلاش بر آن است تا در کوتاه ترین زمان، خط ریلی باز گشایی شود.

به گفته وی مسافران دو قطار حادثه دیده از محل حادثه منتقل شده اند.
سکری در این رابطه گفت: هشت واگن از قطار تبریز – مشهد، به عنوان یکی از قطارهای حاضر در حادثه همچنان سالم بود، از این رو حدود 100 مسافر قطار سمنان – مشهد نیز به وسیله واگن های باقی مانده به سمت مشهد حرکت کردند.

مدیرکل روابط عمومی راه آهن درباره علت به وجود آمدن این حادثه نیز تصریح کرد: تا زمانی که تیم های کارشناسی در محل به بررسی دقیق ابعاد ماجرا نپرداخته و تمام جوانب را بررسی نکنند نمی توان از علت این اتفاق صحبت دقیقی کرد. هنوز آمار دقیقی از کشته شدگان یا مجروحان حادثه نیز وجود ندارد.

وی درباره وضعیت حرکت قطارهای مسیر تهران – مشهد نیز عنوان کرد: زمان دقیق حرکت قطارها از طریق پیامک به مسافران اطلاع رسانی خواهد شد و تاخیرهای احتمالی به وجود آمده نیز به آنها مخابره می شود.

۱۳۹۵/۹/۵

اخبار مرتبط