كشف 376 كیلوگرم تریاك در بم و سیرجان

با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان كرمان 376 كیلوگرم تریاك در بم و سیرجان كشف شد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان 376 کیلوگرم تریاک در بم و سیرجان کشف شد.

کشف 146 کیلوگرم تریاک در سیرجان

محمدرضا ایران‌نژاد فرمانده انتظامی سیرجان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ به دنبال یکسری کارهای اطلاعاتی فردی را که قصد داشت محموله مواد مخدر را پس از ورود به شهرستان به یکی از استان‌های غربی کشور انتقال دهد، شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: در عملیاتی منسجم این قاچاقچی مواد مخدر حین انتقال مواد در سطح شهر با یک دستگاه خودرو پژو متوقف و در بازرسی از این خودرو 146 کیلو تریاک که در خودرو به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

ایران‌نژاد خاطرنشان کرد: در این زمینه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف 230 کیلوگرم تریاک از کامیون در بم

محمدرضا فداء فرمانده انتظامی بم گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی انجام کار اطلاعاتی از عبور محموله‌ای از مواد مخدر مطلع و نسبت به استقرار ایستگاه ایست و بازرسی در محور بم -کرمان اقدام کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقیف یک دستگاه کامیون آن را برای بررسی بیشتر به پارکینگ انتقال دادند.

فداء بیان کرد: در بازرسی از این کامیون که به مقصد یکی از شهرهای مرکزی کشور در حرکت بود، 230 کیلوگرم تریاک کشف و فرد قاچاقچی با تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شد.

۱۳۹۵/۹/۷

اخبار مرتبط