گزارش اولیه بازدید از محل حادثه سمنان

نایب رییس كمیسیون عمران از بررسی گزارش اولیه بازدید از محل حادثه قطار سمنان در این كمیسیون سخن گفت و افزود: گزارش كمیسیون از جنبه فنی و امدادی تهیه و به هیات رییسه تقدیم خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: نایب رییس کمیسیون عمران از بررسی گزارش اولیه بازدید از محل حادثه قطار سمنان در این کمیسیون سخن گفت و افزود: گزارش کمیسیون از جنبه فنی و امدادی تهیه و به هیات رییسه تقدیم خواهد شد.

سید هادی بهادری گفت: پیرو ماموریت رییس مجلس شورای اسلامی گروه سه نفره‌ای از کمیسیون عمران روز گذشته از محل حادثه سمنان بازدید کردند و گزارش اولیه این بازدید یکشنبه هفته آینده (۱۴ آذرماه) به اعضای کمیسیون ارائه خواهد شد.

وی وزیر راه و شهرسازی، سازمان هلال احمر و مدیرعامل سابق شرکت راه‌آهن را از جمله میهمانان کمیسیون عمران طی هفته آینده اعلام کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس از تکمیل گزارش اولیه کمیسیون پس از اخذ گزارش سازمان‌های امدادی، وزارت راه و شهرسازی و راه‌آهن سخن گفت و افزود: پس از دریافت کلیه گزارش‌ها از دستگاه‌های مسئول، گزارش نهایی کمیسیون عمران جمع‌بندی و تقدیم هیات رییسه مجلس می‌شود.

وی با ابراز تاسف از بروز این حوادثه، گفت: باید از تجربیات حوادث مشابه گذشته درس عبرت گرفته می‌شد. باید در سیستم‌های هشدار، کنترل، امداد و نجات و تعمیر و تجهیز تجدید نظر جدی شود تا جلوی تکرار این حوادث یا گرفته شود یا در صورت بروز حادثه، کمترین تلفات انسانی اتفاق بیفتد.

۱۳۹۵/۹/۷

اخبار مرتبط