بخش كلیدی از شرق حلب آزاد شد

نیروهای سوری و مقاومت مناطق «الانذارات» و «المحالج» را در حومه محله «بعبدین» از وجود تروریست‌ها پاكسازی شده است. وی همچنین با اعلام خبر درگیری شدید در محله الحیدریه گفت: «نیمی از این محله در شرق شهر حلب آزاد شده است».

به گزارش نما به نقل از تابناک، بر اساس اعلام خبرگزاری ها با پیشروی‌های نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت، عناصر تروریستی مناطق شمالی را در شرق شهر حلب ترک کرده‌اند. تروریست‌ها به سمت محله‌های جنوبی از جمله «الشعار» و «الصالحین» عقب نشینی کردند. ذدقایقی قبل نیز نیروهای مقاومت فلسطینی پس از پیشروی‌ها در محله «الصاخور»، خود را به «میدان الصاخور» رسانده اند.

درگیری‌ها در این محور به شدت ادامه دارد و نیروهای سوری فقط 500 متر با محله شیخ حلبی فاصله دارند و در صورت بازپس گیری این منطقه به محله راهبردی «سلیمان حلبی» خواهند رسید.

متاسفانه در جریان عملیات امروز «محمد رافع» فرمانده عملیات فدائیان قدس در جبهه شرق حلب در محله «بعبدین» به شهادت رسید.

درگیری‌ها همچنان در محله الصاخور ادامه دارد و بخش غربی این منطقه همچنان آلوده به عناصر تروریستی است. در صورت پاکسازی کامل محله الصاخور ارتباط عناصر تروریستی در شمال و جنوب محلات شرقی حلب به طور کامل قطع می شود.

با فرار تروریست ها هر لحظه امکان آزادی مناطق شمالی در شرق شهر حلب وجود دارد. پایین بودن تراکم جمعینی و ساختمانی در مناطق شمال پیشروی های ارتش را آسان تر کرده است. حال باید منتطر ماند و دید تروریست ها در مناطق شمال در شرق شهر حلب کدام گزینه را انتخاب می کنند؛ مرگ یا فرار.

بیش از 90 درصد محله بستان الباشا هم از وجود تروریست ها پاکسازی شده است. این محله از لحاظ نظامی ساقط شده محسوب می شود و فقط بخش‌های جنوبی آن آلوده به عناصر تروریستی است.

نیروهای سوری و مقاومت مناطق «الانذارات» و «المحالج» را در حومه محله «بعبدین» از وجود تروریست‌ها پاکسازی شده است. وی همچنین با اعلام خبر درگیری شدید در محله الحیدریه گفت: «نیمی از این محله در شرق شهر حلب آزاد شده است».

۱۳۹۵/۹/۷

اخبار مرتبط