۲ سرنشین آمبولانس پس از واژگونی به بیرون پرتاب و كشته شدند

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: 2 سرنشینان این آمبولانس به علت نبستن كمربند ایمنی، هنگام واژگونی وسیله نقلیه به بیرون پرتاب شده و بخاطر برخورد سر با زمین در دم كشته شدند.

به گزارش نما به نقل از خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان طی گفتگو با خبر آنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: یکدستگاه آمبولانس سپاه پاسداران که از خوزستان به سمت گیلان در حال حرکت بود در 6 کیلومتری جاده همدان، ملایر واژگون شد که در این حادثه سرنشینان این خودرو بعد از واژگونی به علت نبستن کمربند به بیرون پرتاب شده و در دم جان باختند.


وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه سرعت پیش بینی شده برای این جاده 70 کیلومتر در ساعت است، بررسی کارشناسان پلیس گویای آن است که این خودرو با 140 کیلومتر سرعت در سر پیچ حرکت می کرده که کنترل از دست راننده خارج و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان همدان با ذکر اینکه خسارت زیادی به خودرو وارد نشده است، تصریح کرد: تردد با سرعت غیرمجاز علت بروز این سانحه رانندگی بوده همچنین مهمترین علت مرگ سرنشینان این خودرو نیز استفاده نکردن از کمربند ایمنی بوده است.

لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه 251 نفر در سوانح جاده ای استان همدان جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش داشته است.

۱۳۹۵/۹/۹

اخبار مرتبط