آخرین جزئیات از تیراندازی خونین در خیابان اشراقی تهران

مركز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به جزئیات حادثه تیراندازی عصر امروز اعلام كرد: ضارب مرد جوان در منطقه تهران نو فراری است.

به گزارش نما به نقل از فارس، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درخصوص حادثه تیراندازی عصر امروز توضیحاتی ارائه کرد.

در توضیحات مرکز اطلاع رسانی آمده است: ظهر امروز در پی انتقال فردی 33 ساله به یکی از بیمارستانهای شرق تهران که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود بلافاصله ماموران کلانتری 128 تهران نو به بیمارستان مراجعه و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

با توجه به انتقال فرد حادثه دیده بوسیله اورژانس مشخصات محل حادثه اخذ و مامورین به منظور تحقیقات بیشتر به مکان اعلامی مراجعه و سه نفر شامل مالک(پدر)، پسر مالک(برادر) و دوستش را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

در بررسی های بیشتر و بنا بر اضهارات دستگیرشدگان مشخص گردید که فرد مضروب به همراه پسر مالک و دو دوستتش در خانه حضور داشتند که بنا بر دلایل نا معلوم توسط یکی ازحاضرین فرد مصدوم مورد اصابت گلوله از ناحیه سر قرار می گیرد. لازم به ذکر است ضارب از افراد بزهکار و سابقه دار بوده و در حال حاضر متواری است.

همچنین پلیس در تعقیب نامبرده است و اخبار تکمیلی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

۱۳۹۵/۹/۱۳

اخبار مرتبط